آلبوم کالیته ناخن مگنتی GR11

توضیحات

آلبوم های مگنتی دارای ظاهری زیبا و ابعاد مناسبی هستند، سایز این آلبوم 30*20 سانتی متر است، داخل آلبوم پایه های مگنتی وجود دارد که می توانید به صورت دلخواه در آلبوم آن ها را چیده و استفاده نمایید. هر پایه به  وسیله دو مگنت قوی به آلبوم متصل می گردد. یک چسب دوطرفه شیشه ای همراه آلبوم بوده که می توان به وسیله آن پالت ها را روی پایه های آلبوم چسباند. خاصیت جدا شدن پایه ها به صورت مگنتی کمک می کند طرح یا ژل مورد نظر را از آلبوم به راحتی جدا کرده و روی دست مشتری تست نمایید. جنس رویه آلبوم از پلکسی براق با کیفیت بوده که علاوه بر مفاومت بالا زیبایی خاصی به طرح آلبوم بخشیده است.

اهمیت دادن به جزئیات کار، بخش عظیمی از حرفه ای بودن ناخنکار محترم را برای مشتری ها مشخص می کند. این کار های جزئی می تواند اعم از استفاده از برخی دیزاین های خاص و یا به کار گیری لوازمی جهت بهبود ارائه نمونه کار ها به مشتریان محترم باشد. قطعا تمام مشتری ها دراولین مراجعه مشتاق دیدن نمونه کار های شما هستند و در مرحله بعد برای انتخاب رنگ و یا طرح لاک ژل خود باید تمام نمونه ها را در کنار یکدیگر مشاهده نمایند. آلبوم های کالیته معمولا در طرح ها و تعداد گنجایش مختلفی تولید می شوند که ناخنکاران بنا به میزان استفاده و سلیقه شخصی خود هر کدام که مایل باشند را انتخاب می کنند. در نهایت تمامی رنگ لاک ژل ها و طراحی های مختلف خود را به صورت یکجا با ظاهری زیبا به مشتریان خود ارائه می دهند.

جهت استفاده از این آلبوم ها باید پالت آلبومی مخصوص را به صورت جداگانه تهیه نمایید. شما می توانید به راحتی ژل یا طرح دلخواه خود را روی پالت پیاده کرده و پس از جدا کردن، آن را داخل آلبوم گذاشته و نمایش دهید. برای قرار دادن پالت روی آلبوم مگنتی باید از چسب مخصوص استفاده نمایید. آلبوم های مگنتی به دلیل ظرفیت بالایی که د، کیفیت قابل قبول، طرح های متنوع و قیمت مناسب با استقبال زیادی از سمت ناخن کاران مواجه شده است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
GR11

مشخصات

مناسب برای
نمونه طراحی های ناخن
طول
30 سانتی متر
عرض
20 سانتی متر
ساخت کشور
چین
رویه
پلکسی براق
محتویات بسته
آلبوم مگنتی + چسب 2 طرفه مخصوص
ظرفیت آلبوم
حداقل 200 عدد
تعداد ردیف آلبوم
20 ردیف
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود