پاپوش حوله ای پارافین تراپی بند دار طوسی

توضیحات

همانطور که می دانید پوست دست و پا به دلیل حساس بودن به سرعت خشک شده و سبب آزرده خاطری فرد می شود. دست ها به دلیل اینکه مدام با انواع مواد شوینده و اخیرا انواع الکل های ضد عفونی کننده در ارتباط است خیلی سریع خشک شده و دچار بی آبی می شود. پوست کف پا به دلیل حساس بودن در صورت نرسیدن اکسیژن و مدت زمان طولانی در کفش بودن خشک شده و به مرور، منجر به زدن پینه می شود. 

پارافین تراپی

بهترین و پر طرفدار ترین روش از بین بردن انواع پینه های سخت، پارافین تراپی می باشد که البته یک نوع روش درمانی برای آب رسانی، ایجاد لطافت و شادابی و از بین بردن پوست های مرده و سفت می باشد.

چرا از پا پوش حوله ای استفاده کنیم؟

استفاده از پا پوش حوله ای پارافین تراپی اثر آن را چندین برابر می کند چون بعد از زدن پارافین باید پا ها را 20 الی 30 دقیقه در پا پوش حوله ای قرار دهید که به خوبی جذب پوست شده و به نرم شدن هر چه سریع تر پوست های سخت جهت ریموو و آبرسانی کمک کند.

این پا پوش حوله ای دو مزیت بسیار خوب نسبت به سایر پا پوش های حوله ای موجود در بازار دارد.

1-لایه درونی این پا پوش حوله ای از یک آستر مشبکی مخصوص ساخته شده است که بعد از زدن پارافین روی پا و استفاده از پا پوش رطوبت را داخل پا پوش چندین برابر بیشتر می کند که نرم شدن عمقی پینه های سخت را به همراه دارد.

2- بند دار بودن این پا پوش باعث می شود که علاوه بر افزایش رطوبت درون آن به دلیل آستر مشبکی که دارد، پا پوش دور مچ پا به خوبی فیکس شود که هوای درون آن خارج نشده و باعث حفظ رطوبت و آبرسانی شود.

دستکش و پاپوش های حرفه ای حوله ای بند دار در رنگ های متنوعی ساخته می شود که می توانید بنا به سلیقه خود هر کدام که مایل هستید را تهیه نمایید و کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه ای که این محصول دارد سبب محبوب شدن آن شده است.

فروشگاه کاج برای سهولت استفاده شما عزیزان از پارافین و روش صحیح پارافین تراپی، در چند مطلب تمامی مسائل مربوط به پارافین تراپی را در قسمت وبلاگ سایت آموزش داده است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
پارافین تراپی پا
رنگ
طوسی
قابلیت شستشو
دارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود