دستگاه UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN

توضیحات

دستگاهی که در حال مشاهده آن هستید یک دستگاه ترکیبی دو کاره می باشد که علاوه بر صرفه جویی در هزینه میتوانید با خرید این دستگاه فضای بیشتری روی میز کار خود داشته باشید. دستگاه 2*1 آلین از یک دستگاه UV-LED 36 لامپه با قدرت 80 وات و یک فن زیر دست 2 موتوره تشکیل شده است. وظیفه فن جمع آوری گرد و غبار داخل کیسه مخصوص در هنگام کار می باشد.

چند وقتی است دستگاه های ال ای دی و دستگاه های یو وی ناخن جای خود را به محصولی ترکیبی به نام دستگاه های یو وی - ال ای دی داده اند. مزیت این دستگاه های جدید در طول عمر بیشتر لامپ، سرعت بالاتر خشک کردن ژل ها (بین 10 نا 60 ثانیه بسته به قدرت) و توانایی خشک کردن تمامی ژل ها می باشد.

نقاط قوت و ضعف دستگاه UV - LED + FAN آلین

نقاط قوت

دارا بودن فن زیر دست دو موتوره

دارا بودن حالت LOW HEAT برای ژل بیلدر

کیفیت ساخت بسیار بالا

36 عدد لامپ SMD با طول عمر 50.000 ساعت

توانایی خشک کردن انواع ژل

سنسور حرکتی

تعداد بالا و چیدمان لامپ هوشمند

نقاط ضعف

ندارد

نقد و بررسی دستگاه UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN

دستگاه UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN

نگاهی اجمالی به دستگاه UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN

دستگاه UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN دارای شکل ظاهری بسیار زیبایی بوده و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است، میتوان گفت که این دستگاه زیبایی خاصی به میز کار شما خواهد بخشید و به دلیل تجمیع دو دستگاه در یک محصول فضای کمتری روی میز کار شما اشغال می کند. در کنار دستگاه سوکت اتصال برق شهری و دکمه پاور مشاهده می شود. دستگاه دارای 36 عدد لامپ ترکیبی یو وی ال ای دی بوده که قدرت 80 وات را فراهم می نماید. روی دستگاه 4 دکمه تایمر 10/30/60/99 ثانیه تعبیه شده که در ادامه به کارکرد آن ها خواهیم پرداخت، در دستگاه UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN یک صفحه نمایش نیز جهت نمایش تایمر دستگاه تعبیه شده است. دستگاه دارای فن زیر دست مکنده است که گرد و غبار ناشی از کار را در کیسه مخصوص جمع آوری می نماید.

دستگاه UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN

ابعاد دستگاه UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN

همانطور که گفته شد دستگاه UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN به دلیل تجمیع دو دستگاه در یک محصول بسیار در اشغال فضای میز کار شما صرفه جویی خواهد کرد، UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN را میتوان دستگاهی با ابعادی متوسط دانست، این دستگاه دارای سایز مناسبی می باشد چرا که راحتی در استفاده را کاملا فراهم می نماید و فضای کمی را روی میز کار اشغال می نماید. عرض این دستگاه 29.9 سانتی متر، عمق دستگاه 28.8 سانتی متر و ارتفاع آن 9.5 سانتی متر است.

قدرت لامپ UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN

تعداد، قدرت و مدل لامپ دستگاه UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN

دستگاه یو وی ال ای دی UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN دارای 36 عدد لامپ ترکیبی UV - LED با طول عمر 50.000 ساعت می باشد. این لامپ ها قادرند قدرتی معادل 80 وات تولید نمایند که باعث می شود این دستگاه در زمانی حدود 30 ثانیه قادر به خشک نمودن هر نوع ژلی باشد. تعداد بالای لامپ و چیدمان مناسب آن باعث می شود دیگر هیچ نگرانی بابت خشک نشدن ناخن های 5 انگشت نداشته باشید. تنها نکته ای که در مورد لامپ های ترکیبی یو وی - ال ای دی بسیار مهم است این است که این لامپ ها در مقابل نوسانات ولتاژ برق حساس هستند و حتما از محافظ برق استفاده نمایید.

دکمه ها و صفحه UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN

دکمه ها و صفحه نمایش دستگاه UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN

روی دستگاه UV - LED + فن زیر دست آلین ALIEN یک صفحه نمایش و 4 دکمه قابل مشاهده هستند، وظیفه صفحه نمایش نشان دادن تایمر دستگاه است، 4 دکمه که با علامت 10S-30S-60S-99S مشخص شده اند نشان دهنده تایمر خود کار دستگاه برای 10 - 30 - 60 - 99 ثانیه است، تایمر 99 ثانیه ویژگی LOW HEAT MODE یا همان کارکرد در دمای پایین را دارا می باشد، این ویژگی قدرت دستگاه را نصف کرده و برای کاشت ژل، انواع لمینیت و ژل هایی که هنگام کار باعث سوختن دست مشتری می شوند به کار میرود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع لامپ
LED-UV
قدرت لامپ
80 وات
تایمر خودکار
دارد
مدت زمان تایمر خودکار
10 - 30 - 60 - 99 ثانیه
سنسور
حرکتی (فعالیت خودکار با ورود دست به دستگاه)
تعداد فن
دو عدد
تعداد لامپ
36 عدد

مراجع خاص

بارکد EAN-13
1111111122440
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    سلام وقت بخیر. میخواستم بپرسم دستگاه یو وی کوچیک تک ناخنه دارید؟

    سلام دستگاه کوچیک چون کیفیت خوبی نداره و به دلیل قدرت کمش خوب خشک نمیکنه ژل رو و دوام ژل کم میشه نمیاریم.


    یو وی من موتورش صدا میده وخود به خود کار میکنه وخشک نمیکنه لاک ژلو یه سال نمیشه گرفتمش واقعا خستم کرده چیکارش کنم

    دستگاه های یو وی ال ای دی به این دلیل که لامپ هاشون عمر مصرف دارن و نوسانات برق ایران هم زیاده و طول عمرشون رو کمتر هم میکنه ارزش تعمیر ندارن، ترجیحا بهتره یک دستگاه جدید خریداری کنید و حتما از محافظ ولتاژ برق هم استفاده کنید که دستگاهتون دیر تر به مشکل بخوره.


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود