نگین ناخن بلک لایت سایزبندی صورتی

توضیحات

طراحی ناخن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و تمامی ناخنکاران سعی در بهبود روش های طراحی خود با استفاده از لوازم جدید و بکار بردن خلاقیت خود دارند. استفاده از نگین جهت طراحی ناخن بسیار کاربردی می باشد و طرح های متفاوتی با استفاده از آن روی ناخن پیاده می کنند. نگین های بلک لایت همانطور که از نام آن مشخص است در معرض نور بلک لایت یا همان ماورا بنفش نور را به خود جذب کرده و روشنی ایجاد می کند و باعث می شود طراحی روی ناخن با زیبایی هرچه بیشتر بدرخشد. نگین های بلک لایت در رنگ ها و سایز های مختلف تولید می شود و این امکان را به شما می دهد که با توجه به طرح، رنگ لاک و سلیقه خود و یا مشتری از هر کدام که مایل هستید استفاده نمایید.

بلک لایت چگونه کار می‌کند؟

یک بلک لایت از طریق تولید نور یو-وی-ای (UV-A) یا نوی ماورای بنفش سبک (نوع A) کار می‌کند. یک نور فرابنفش که ما نمی‌توانیم آن را ببینیم. نور فرابنفش فراتر از طیف نورهای قابل رویتی است که چشم‌های ما می‌تواند آنها را ببیند. زمانی که اشیا در زیر این نور برق می‌زنند، در معرض نوری قرار گرفته‌اند که در واکنش به این تشعشع، ساطع شده‌اند. این «فسفرها» چیزهایی هستند که باعث می‌شوند دیزاین های بلک لایت در تاریکی، بدرخشند.

لازم به ذکر است که برای چسباندن نگین روی ناخن حتما از چسب مخصوص نگین و قلم نگین استفاده نمایید.

فروشگاه کاج جهت سهولت استفاده شما عزیزان از دیزاین نگین ناخن، در قسمت وبلاگ سایت، روش استفاده از نگین طراحی ناخن را آموزش داده اس

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
دیزاین روی ناخن
رنگ
صورتی
سایز
سایز بندی 2 تا 8
ساخت کشور
چین
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود