رابر بیس ناخن ویکتوریا وین VICTORIA VYNN CLEAR

توضیحات

بسیاری از خانم ها از حالت غیر طبیعی که انواع کاشت به ناخن می دهند استقبال نمی کنند و به دنبال کاور کردن ناخن خود با موادی هستند که نه تنها ظاهر طبیعی ناخن ها را حفظ می کند بلکه هیچگونه آسیبی به ناخن ها وارد نمی کند.

لمینیت ناخن ویکتوریا وین با حجم 15 میل محصولی با کیفیت است که از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. این محصول هم برای افراد مبتدی و هم حرفه ای گزینه مناسبی است.

رابر بیس ناخن چیست؟

رابر بیس ژل از لحاظ ساختاری مشابه لمینیت ناخن می باشد و تفاوت آن ها در مراحل انجام دادن کاشت روی ناخن می باشد. از رابر ژل( رابر بیس) برای کاور کردن ناخن طبیعی جهت یکدست کردن ناخن استفاده می شود. بعضی افراد به کاشت ناخن با پودر به دلیل ضخامتی که روی ناخن ایجاد می کند علاقه ای ندارند به همین جهت می توانند از رابر بیس استفاده کنند چرا که مقاوت ناخن ها را افزایش می دهد، از شکستگی ناخن های نازک جلوگیری می کند و از همه مهم تر پستی بلندی های روی سطح ناخن را از بین می برد و ناخن های یکدست و زیبایی را به شما هدیه می کند. استفاده از رابر بیس  (رابر ژل) برای خانم های شاغل، خانه دار و کسانی که به ناخن های طبیعی علاقه دارند گزینه مناسبی می باشد.

تفاوت لمینیت و رابر بیس

برای لمینیت ناخن احتیاج به زدن پرایمر ژل و در کل زیرسازی می باشد اما برای رابر ژل نیازی به اینکار نیست و استفاده از ضد قارچ، رابر بیس، کلینزر، سوهان کشی و در نهایت تاپ شاین کافی می باشد. لازم به ذکر است که برای افزایش طول ناخن ها در استفاده از رابر بیس (رابر ژل) باید از تیپ فیبر استفاده شود.

تفاوت رابر بیس ناخن با سایر کاشت ها

همانطور که می دانید سایر کاشت ها نظیر کاشت پودر و کاشت ژل امکان اضافه کردن به قد ناخن را دارند اما بسیاری از بانوان همیشه به دنبال سادگی و طبیعی جلوه دادن ناخن های خود هستند که رابر ژل ناخن می تواند یک کاشت فوق العاده را روی ناخن طبیعی برایشان به ارمغان بیاورد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاور کردن ناخن طبیعی
رنگ
گل ارکیده
حجم
15 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل آی ژل I GEL لاک ژل آی ژل I GEL
محبوب
120,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود