روغن اسپا لایت الگانس LIGHT ELEGANCE 240ml

توضیحات

کاربرد روغن اسپا

روغن اسپا محصولی است که از آن برای ماساژ در نواحی مختلف استفاده می شود. همانطور که می دانید ماساژ باعث میشود که گردش خون در پوست چندین برابر شود و منافذ پوست به طور کامل باز شود و اکثر کسانی که کار اسپا را به طور حرفه ای انجام می دهند از روغن های اسپایی استفاده می کنند که حاوی مواد طبیعی و برخی مواد مغذی دیگر باشد و هنگام استفاده به تمامی منافذ باز پوست نفوذ کرده و با ماساژ جذب می شود. از روغن اسپا لایت الگانس می توان به عنوان کوتیکول اویل بعد از مانیکور و پدیکور استفاده کرد.

ماساژ یک روش طبیعی برای باز شدن برخی عضلات، ایجاد حس آرامش، از بین بردن کوفتگی و خارج کردن خستگی از بدن بسیار موثر می باشد. برای ماساژ و انواع اسپا باید به خوبی آموزش ببینید که بتوانید نواحی مورد نظر را به خوبی شناسایی کرده و روش صحیح ماساژ را روی آن اعمال نمایید.

اسپا در کل بخش های مختلفی را شامل می شود اما قسمت اصلی که در همه بخشها وجود دارد اما به نحوی روش اجرای آن متفاوت می باشد ماساژ نواحی مختلف می باشد.

مواد تشکیل دهنده

روغن اسپا بامبو لایت الگانس از مواد طبیعی از جمله گیاه اسطوخودوس که بسیار نیروبخش می باشد و درخت چای که حس تازگی را برای پوست به ارمغان می آورد و مهم تر از همه بامبو طبیعی می باشد، همه این مواد طبیعی در کنار هم گردش خون را افزایش داده و خشکی پوست را از بین می برد و نرمی و لطافت بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد.

درباره کارخانه لایت الگانس

کارخانه محصولات کاشت و طراحی ناخن لایت الگانس در سال 1999 در یوجین ایالت اورگان آمریکا تاسیس شد. لزلی مک کانل یک سالن دار حرفه ای و همسرش جیم یک شیمیدان پلیمری بود، از ترکیب این دو حرفه لایت الگانس به وجود آمد. محصولی با کیفیت و فوق العاده.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
ماساژ بدن با روغن مخصوص
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
حجم
240 میلی لیتر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید
محصولی وجود ندارد

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود