محلول ریموو لاک ژل یک لیتری کلاریسا CLARISSA SOLVIGEL

توضیحات

قطعا هر ناخنکار یا هر خانمی که در منزل از لاک ژل استفاده می کند بعد از مدتی باید آن را پاک کند که این کار چندان سختی نیست و شما می توانید با استفاده از ابزار ریموو لاک ژل، محلول ریموور لاک ژل و مقداری پنبه و فویل این کار را انجام دهید. لازم به ذکر است که استفاده از محلول ریموور با کیفیت باید اولویت شما باشد چرا که در صورت استفاده از محلول ریموور نا مرغوب به ناخن ها آسیب جدی وارد می شود کافیست بعد از زدن محلول 10 الی 15 دقیقه به آن زمان دهید تا کاملا از روی ناخن بلند شود.

درباره کارخانه محصولات کلاریسا در ایتالیا:

محصولات کلاریسا ساخت کشور ایتالیا بوده و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. کلاریسا در سال 1975 در ایتالیا تاسیس شد و به سرعت پیشرفت نمود. محصولات کلاریسیا چند سالی است با حضور در ایران به دلیل کیفیت و قیمت مناسب قسمتی بزرگ از بازار را به خود اختصاص داده است. اگر به دنبال محصولات کاشت ناخن با کیفیت و قیمت مناسب هستید کلاریسا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شما می توانید با مراجعه به قسمت وبلاگ سایت، مطلب مربوط به آموزش ریموو لاک ژل و سایر مسائل آموزشی مربوط به کاشت ناخن و معرفی مواد و لوازم را مطالع نمایید و اطلاعات خود را در زمینه ناخن افزایش دهید.شما می توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
ریموو لاک ژل از ناخن طبیعی
ساخت کشور
ایتالیا
حجم
1000 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود