سرسوهان مانیکور شنی WB-102

توضیحات

کاربرد سر سوهان شنی

سرسوهان های پودری (شنی) ناخن نسبت به سرسوهان های الماسه و سرامیکی نرم تر است به همین دلیل مناسب برای از بین بردن کوکتیکول دور ناخن می باشند، چرا که بافت نرم این سرسوهان ها باعث می شود به دست مشتری آسیبی وارد نشده و زخم ایجاد نکند. سرسوهان های روسی کاملا کوتیکول را از بین برده و در صورت استفاده صحیح دیگر نیازی به از استفاده قیچی و یا نیپر نمی باشد و از مدل های مختلف سر سوهان شنی صرفا جهت مانیکور استفاده می شود و ناخنکاران مبتدی می توانند برای شروع از سر سوهان های شنی به راحتی استفاده نمایند.

انواع سر سوهان شنی

سر سوهان های شنی ساخت کشور روسیه انواع مختلفی دارند که هر کدام بنا به میزان تسلط مشتری روی ناخن انتخاب می شوند و همگی صرفا جهت از بین بردن کامل کوتیکول های ناخن دست و مانیکور کاربرد دارند.

لازم به ذکر است که هنگام خرید این سر سوهان نهایت دقت را جهت اورجینال بودن آن حاصل نمایید چرا که مدل های مشابه چینی سر سوهان شنی در بازار لوازم کاشت ناخن یسیار زیاد شده است. تمامی سر سوهان های شنی مانیکور در پک های اورجینال روسیه موجود می باشد.

با مراجعه به قسمت وبلاک سایت می توانید راهنمای مواد و لوازم را انتخاب کرده و مطلب مربوط به معرفی انواع سر سوهان ها را مطالعه نمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
WB-102

مشخصات

مناسب برای
مانیکور
جنس
پودری (شنی)
درجه زبری
متوسط
رنگ نوار سر سوهان
آبی
مدل سوهان
استوانه ای سر گرد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل آی ژل I GEL لاک ژل آی ژل I GEL
محبوب
120,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود