سر سوهان روسی استوانه ای سرگرد ویلسون WILSON F

توضیحات

سرسوهان کارباید (الماسه) ویلسون کد 1140063 ساخت کمپانی ویلسون آمریکا دارای بدنه استوانه ای با سری گرد بوده و نماد F آن نشان دهنده درجه زبری کم این سرسوهان می باشد، سر سوهان های الماسه آلیاژ قوی داشته و طول عمر بالایی دارند که به راحتی کند نمی گردند. از مدل 1140063 می توانید جهت کم کردن حجم مواد، دورگیری، کوتاه کردن قد ناخن و ایجاد قوس به طرفین استفاده کرد.

همواره انتخاب سر سوهان مناسب برای هنرمندان رشته ناخن امری مهم و دشوار بوده است. سر سوهان هایی که از کیفیت مناسبی برخودار باشند کار را راحت تر کرده و دوام و طول عمر بالاتری دارند. سر سوهان های استوانه ای روسی را می توان بهترین سر سوهان وارد شده به بازار ایران دانست. این سر سوهان ها با دو کد F و XF در بازار مشاهده می گردند که کد های آن ها بالای سر سوهان درج شده است. تنها تفاوت بین کدهای X و XF درجه زبری آن هاست، سرسوهان روسی با کد XF دارای دنده های ریز تری نسبت به F بوده و طبیعتا نرم تر می باشد.

درباره کارخانه ویلسون آمریکا

شرکت ابزار دقیق ویلسون یک شرکت تخصصی و حرفه ای در ساخت ابزار های برش در صنایع مختلف نظیر آرایشی، دندانپزشکی، ماشین سازی می باشد، شرکت ویلسون با به کار گیری مهندسین با تجربه همواه به تولید محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب پرداخته است. تعداد مته های تولید شده توسط شرکت ویلسون به 4 میلیون مته در سال می رسد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
1140063 F

مشخصات

مناسب برای
کم کردن حجم مواد، دورگیری، کوتاه کردن قد ناخن و ایجاد قوس به طرفین
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
جنس
الماسه
درجه زبری
نرم
نظرات(1)
مجموع امتیاز
5
1 نظر
کیفیت
(5)
ببخشید این محصول کی موجود میشه؟

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود