سوهان کف پا یدک دار DX-C001

توضیحات

سوهان های کف پا دو طرفه یدک دار بسیار پر کاربرد می باشد و برای از بین بردن زبری و پینه های سفت کف پا از آن استفاده می شود. سوهان های کف پا انواع مختلفی از جمله پلاستیکی وفلزی دارد که برای استفاده های سالنی و شخصی می توان از آن ها استفاده کرد اما از همه کاربردی تر سوهان کف پا فلزی یدک دار می باشد چرا که ه تنها این محصول به دلیل دو طرفه بودن به شما امکان استفاده از سوهان نرم و زبر را به صورت همزمان می دهد به دلیل ضد زنگ بودن بدنه فلزی آن شما می توانید مدت بسیار طولانی از آن استفاده نمایید.

هر بسته این محصول شامل یک عدد بدنه فلزی که سوهان نرم و زبر روی آن متصل شده است به همراه 5 عدد سوهان یدک زبر با درجه زبری 80 و 5 عدد سوهان یدک نرم با درجه زبری 150 می باشد. سوهان کف پا  DX با توجه به قیمت و کیفیتی که دارد بسیار مقرون به صرفه بوده و از ارزش خرید بالایی هم جهت استفاده سالنی و هم جهت استفاده شخصی می باشد. سایز بزرگ این سوهان کف پا هم موجود می باشد.

لازم به ذکر است که در صورت نگه داری صحیح از این سوهان کف پا می توانید مدت بسیار طولانی از آن استفاده نمایید.

نکته

در صورت داشتن هر گونه زخم روی سطح  پوست و یا داشتن بیماری دیابت از سوهان کف پا استفاده نکنید. و یا در صورت داشتن برخی بیماری های واگیر دار حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
پدیکور حرفه ای
طول
21 cm
جنس دسته
استیل ضد زنگ
درجه زبری سوهان
150 و 80
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل آی ژل I GEL لاک ژل آی ژل I GEL
محبوب
120,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود