دستگاه سوهان برقی نیل مستر طرح کمبی NAIL MASTER

توضیحات

شما برای مانیکور کردن ناخن نیاز به سوهان کشی ناخن های خود دارید، این کار به وسیله سوهان دستی و سوهان برقی انجام میپذیرد. سوهان کشی ناخن ها با سوهان دستی وقت و انرژی زیادی از شما خواهد گرفت و در بعضی شرایط، شما را به نتیجه دلخواه نمیرساند. کار با سوهان برقی مهارت و تجربه زیادی نیاز دارد. اگر مهارت و تجربه بالایی دارید، میتوانید با استفاده از دستگاه سوهان برقی در زمان صرفه جویی کرده و نتیجه کار خود را بهبود ببخشید.

دستگاه سوهان برقی ناخن نیل مستر طرح کمبی NAIL MASTER دارای ظاهری زیبا با رنگ صورتی بوده و کیفیت ساخت بالایی دارد. این دستگاه قدرتی معادل 65 وات دارد که قدرت خوبی بوده و باعث میشود که هندپیس ( دسته آرایشی ) این دستگاه، دور موتوری برابر با 35000 دور بر دقیقه داشته باشد. دسته آرایشی ( هندپیس ) این دستگاه بسیار سبک بوده و وزن ناچیزی در حدود 97 گرم دارد که این موضوع باعث می شود کار با این سوهان برقی بسیار راحت و آسوده شود. سوهان برقی نیل مستر NAIL MASTER دارای یک پک سر سوهان شنی بوده که با توجه به شکل و اندازه، کارایی های متفاوتی دارد، همچنین یک پدال پایی برای این دستگاه طراحی شده که بتوان از آن برای روشن کردن و خاموش کردن دستگاه استفاده کرد.

نقاط قوت و ضعف سوهان برقی نیل مستر طرح کمبی NAIL MASTER 

نقاط قوت

دور موتور بالای 35000 دسته ( هندپیس )

ترانس با قدرت بالای 35000 دور بر دقیقه 

دسته آرایشی ( هندپیس ) سبک به وزن حدود 97 گرم

کیفیت ساخت بالای قطعات

دارای پدال پایی برای قطع و وصل کردن دستگاه 

دارای دکمه چپ گرد / راستگرد 

دارای دیمر برای تنظیم دور موتور از 0 تا 35000 دور بر دقیقه

نقاط ضعف

ندارد

نقد و بررسی سوهان برقی NAIL MASTER

دسته آرایشی ( هندپیس ) سوهان برقی طرح کمبی NAIL MASTER

دسته آرایشی ( هندپیس ) سوهان برقی طرح کمبی NAIL MASTER

دسته آرایشی ( هندپیس ) دستگاه سوهان برقی ناخن نیل مستر طرح کمبی NAIL MASTER دارای طراحی مناسب و کیفیت بالایی می باشد، وزن این هندپیس در حدود 97 گرم بوده که بسیار سبک و خوش دست می باشد. دور موتور این هندپیس 35000 دور بر دقیقه بوده که برای مصارف خانگی و سالنی مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز می باشد.

دستگاه سوهان برقی ناخن نیل مستر طرح کمبی NAIL MASTER

دستگاه سوهان برقی ناخن نیل مستر طرح کمبی NAIL MASTER

در قسمت جلوی دستگاه سوهان برقی یک دیمر برای تنظیم دور موتور هندپیس از 0 تا 35000 دور بر دقیقه تعبیه شده. در کنار دستگاه در سمت راست دو دکمه تعبیه شده که یکی از آنها دو حالته بوده و برای تنظیم دستگاه برای حالت کارکرد با پدال و کارکرد دستی می باشد، دیگری سه حالته بوده که وظیفه چپگرد / راستگرد یا خاموش شدن دستگاه را بر عهده دارد. در بین این دو دکمه سوکت اتصال هندپیس ( دسته آرایشی ) تعبیه شده و در پشت دستگاه دکمه خاموش / روشن دستگاه موجود می باشد . در کنار آن سوکت اتصال پدال پایی تعبیه شده. در قسمت بالای دستگاه محل قرار گیری هندپیس طراحی شده که میتوانید هندپیس ( دسته آرایشی ) را روی آن قرار دهید. برای خنک شدن دستگاه و فشار کمتر به موتور آن در پشت دستگاه فن هایی تعبیه شده که کمک میکند دستگاه مدت بیشتری کار کند و باعث افزایش طول عمر موتور این سوهان برقی میشود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

ارتفاع
7 سانتیمتر
طول
25.5 سانتیمتر
عرض
10 سانتیمتر
رنگ
صورتی
ساخت کشور
چین
دور موتور
35000 دور در دقیقه
پدال
دارد
چپ گرد و راست گرد
دارد
قدرت
65 وات
وزن دسته (هند پیس)
100 گرم
نوع کاربری
خانگی - کارآموزی

مراجع خاص

بارکد EAN-13
1111111126356
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    سلام سوهان برقی مارک دیاموند خوبه ؟

    سلام سوهان برقی مارک دیاموند رو ما تا حالا نداشتیم و از کیفیت ساختش اطلاعی نداریم، ولی توی برند های کره ای نیست و احتمال 90 درصد چینی هست، کلا برند های چینی رو یرای مصارف زیاد و حرفه ای پیشنهاد نمیکنیم ولی برای کار خونگی میتونه مناسب باشه.


    به نظر شما چه سوهان برقی بگیرم هم از نظر قیمت مناسب باشه و هم با کیفیت باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    میتونید راهنمای کامل خرید سوهان برقی رو مطالعه کنید، در کل اگر برای کار قصد خرید دارید پیسنهاد میکنیم هزینه کنید و از دستگاه های کره ای برند میکرو ان ایکس، استرانگ و ماراتن خریداری کنید، اگر قصد خرید برای کار شخصی در منزل دارید میتونید از مدل های چینی مثل یونیکو و نیل مستر هم خریداری کنید. 


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود