قرص مانیکور و پدیکور زاوانو ZAVANO رایحه قهوه پک 50 عددی

توضیحات

همانطور که می دانید مانیکور و پدیکور تاثیر به سزایی در ظاهر پا و دستان شما دارد به همین منظور ابزار و لوازم مربوط مانیکور و پدیکور روز به روز در حال پیشرفت است. قرص پدیکور و مانیکور زاوانو یک محصول بسیار کاربردی جهت اعمال یک مانیکور و پدیکور فوق حرفه ای می باشد.

کاربرد قرص مانیکور و پدیکور زاوانو

برای اعمال یک مانیکور و پدیکور حرفه ای باید پوست های سفت و اضافه را به خوبی از بین برد و عملیات آبرسانی و جوانسازی پوست را به خوبی انجام داد که این کار به وسیله قرص های مانیکور و پدیکور که به نوعی جنبه درمانی دارند امکان پذیر می باشد. قرص مانیکور و پدیکور حالت جوشان در آب دارند و از مواد مغذی نرم کننده و آبرسان تشکیل شده اند و زمانی که در آب حل میشوند و به منافذ باز پوست وارد می شوند تاثیر به سزایی در شادابی و نرمی پوست دارند. قرص مانیکور و پدیکور زاوانو به نوعی پوست های خشک را لایه برداری می کند و هر بسته 300 گرمی این محصول شامل 50 عدد قرص مانیکور و پدیکور می باشد.

خواص رایحه قهوه

قهوه تمامی سموم را از بدن خارج می کند و از طریق حس بویایی که وارد بدن می شود بسیار انرژی زا بوده و به شما آرامش می دهد و باعث می از یک مانیکور و پدیکور حرفه ای لذت ببرید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

ساخت کشور
ایران
حجم
300 گرم
تعداد در بسته بندی
50 عدد
رایحه
قهوه
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود