قلم طراحی مو بلند روبلف 10/0 ROUBLOFF

توضیحات

قلم ها انواع مختلفی جهت استفاده های مختلف دارند که شامل قلم های پلی ژل برای کاشت ژل، قلم کاشت پودر و قلم طراحی می شوند. نکته ای که حائز اهمیت می باشد و هنگام خرید قلم حتما باید به آن دقت شود، انتخاب قلم مناسب استفاده شما می باشد. به عنوان مثال به هیچ عنوان برای کاشت پودر از قلم پلی ژل استفاده نکنید چرا که نوع موی قلم ها متفاوت است و قطعا کار شما علی رغم انرژی و زمانی که گذاشته اید هدر می رود.

تفاوت قلم های طراحی در طول و باریکی موی آن ها می باشد و بنا به نوع طراحی، ناخنکاران عزیز می توانند هر کدام را که مایل هستند خریداری نمایند.

قلم های طراحی روبلوف ساخت کشور روسیه بوده و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به قیمتی که دارد کاملا مقرون به صرفه می باشد. در صورت نگه داری صحیح از این قلم می توانید مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایید و از کیفیت بالای این محصول لذت ببرید.

فروشگاه کاج جهت نگه داری صحیح شما عزیزان از قلم ها، در قسمت وبلاگ سایت نگه داری از قلم ها را به طور کامل و مختصر آموزش داده است. تنها با لمس قسمت آبی مستقیما وارد صفحه مربوطه می شود.

شرکت روبلوف از سال 1988 اقدام به تولید انواع قلم در زمینه کاشت و طراحی ناخن کرده است. کلیه موی قلم های روبلوف توسط متخصصان تست شده و متناسب با نیازها ، خواسته ها و توصیه های آنها طراحی شده است

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
DS43R

مشخصات

مناسب برای
طراحی روی ناخن
ساخت کشور
روسیه
سایز قلم
10/0
جنس مو
موی طبیعی سمور
جنس دسته
چوب
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل لوکسی LUXE لاک ژل لوکسی LUXE
‎−30%
محبوب
پیشنهاد مدت محدود
80,500 تومان 115,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود