قلم طراحی مو کوتاه روبلف 10/0 ROUBLOFF

توضیحات

قلم های ناخن انواع مختلفی از جمله قلم های کاشت اکرلیک یا همان کاشت پودر، قلم کاشت ژل و قلم طراحی ناخن را شامل می شود. نکته ای که تمام مدرسین محترم رشته ناخن باید به شاگردان خود در اولین جلسه به آن تاکید کنند، استفاده از قلم های مخصوص هرنوع کاشت می باشد به خصوص برای طراحی روی ناخن حتما از قلم های مخصوص طراحی ناخن استفاده شود در غیر این صورت صرفا انرژی و زمان شما هدر می رود و به هیچ عنوان نتیجه دلخواه را دریافت نمی کنید.

قلم های طراحی روبلوف ساخت کشور روسیه می باشد و در 2 سایز متفاوت که شامل 5/0 و 10/0 و 2 مدل مو بلند و مو کوتاه تولید می شود تا ناخنکار عزیز بتواند قلم مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کند. اگر به دنبال یک قلم طراحی با کیفیت و قیمت مناسب هستید قلم های روبلوف می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شرکت روبلوف از سال 1988 اقدام به تولید انواع قلم در زمینه کاشت و طراحی ناخن کرده است. کلیه موی قلم های روبلوف توسط متخصصان تست شده و متناسب با نیازها ، خواسته ها و توصیه های آنها طراحی شده است.

فروشگاه کاج جهت سهولت استفاده شما عزیزان از انواع قلم، روش های صحیح تمیز کردن انواع  قلم جهت استفاده طولانی مدت از آن را برای شما آموزش داده است. (کافیست قسمت های آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید)

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
DK13R 10/0

مشخصات

مناسب برای
طراحی روی ناخن
ساخت کشور
روسیه
سایز قلم
10/0
جنس مو
موی طبیعی سمور
جنس دسته
چوب
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود