قلم گلسازی هیت HEAT شماره 4

توضیحات

همانطور که می دانید قلم های گلسازی یا همان طراحی ناخن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و هر ناخنکاری برای خرید قلم باید معیار هایی را در نظر بگیرد که بتواند با کنار هم گذاشتن این معیار ها یک قلم مناسب را انتخاب نماید. اول از همه سطح ناخنکار(مبتدی یا حرفه ای) باید در نظر گرفته شود، سپس مقدار هزینه ای که متقبل می شوند اما باید این نکته را در نظر گرفت که صرفا جهت خرید قلم ارزان نباید کیفیت قلم را پایین بیاورید چرا که در این صورت نمی توانید کار را همانطور که می خواهید اجرا کنید. معمولا برای گلسازی از ژل های طراحی که انواع مختلفی هم دارند استفاده می شود.

قلم گلسازی هیت از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و به ناخنکارانی که طراحی انجام می دهند و نتیجه گلسازی، برایشان مهم است پیشنهاد می شود. روی قلم گلسازی شماره 4 هیت دقیقا قسمتی که انگشت ها روی قلم قرار می گیرد 8 عدد بند پلاستیکی جهت لیز نخوردن انگشتها طراحی شده است که البته قابل تعویض می باشد و در بسته بندی خود محصول یک بسته 8 عددی بند پلاستیکی دیگر به عنوان یدک وجود دارد. در انتهای این قلم یک در فلزی تعبیه شده است که می توانید بعد از اولین استفاده از آن برای روی موی قلم استفاده نمایید.

نکته 1: به هیچ عنوان درپوش پلاستیکی قلم را بعد از استفاده روی آن نگذارید.

نکته 2: برای هر نوع کاشت و طراحی از قلم مخصوص استفاده نمایید مخصوصا اینکه قلم های طراحی را به هیچ عنوان از لوازم تحریری ها تهیه ننمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
گلسازی روی ناخن
سایز قلم
4
جنس مو
موی مصنوعی
جنس دسته
فلز
نوع سر قلم
سر گرد (اشکی)
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود