لوسیون فرش اند فروتی FRESH & FRUITY LEMON & CALENDULA

توضیحات

کاربرد لوسیون

همانطور که می دانید لایه های سطحی پوست بدن که بعد از مدتی به سلول مرده تبدیل می شود باید از بین برود و نیاز به رسیدگی دارد چرا که در صورت عدم رسیدگی به پوست بعد از مدتی شاهد چروک شدن، پیری و شل شدگی پوست خود خواهید بود و برای نگه داری از پوست روش ها و البته لوازم جدید و متنوعی وارد بازار شده است که هم برای استفاده سالنی و هم شخصی گزینه مناسبی می باشد. لوسیون ها جزء آن دسته از کرم ها هستند که برای بدن و البته پوست نواحی از جمله پا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از لوسیون ها می توان برای از بین بردن خشکی پوست، برقراری تعادل میزان چربی پوست و رساندن مواد مغذی مورد نیاز برای پوست استفاده کرد.

مزیت لوسیون LEMON & CALENDULA فرش اند فروتی

مرطوب کننده پوست: لوسیون پوست فرش اند فروتی در رایحه های فوق العاده ساخته شده است و همان طور که روی خود محصول درج شده متریال به کار رفته در این لوسیون، جوان و شفاف سازی پوست را با درخشندگی که روی پوست ایجاد می کند به همراه داشته و به دلیل گیاهان طبیعی از جمله عصاره لیمو و کالاندولا به کار رفته در آن از لک شدن پوست جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که از این محصول در صورت استفاده مرتب می توان به عنوان درمان جهت از بین بردن آکنه هایی پوستی استفاده کرد.

مواد تشکیل دهنده

عصاره چوب صندل، اسید استئاریک، گلیسیرین، پلی آتیلن، روغن معدنی، استئاتورگلیسریل، الکل سیتاریل، ویتامینA، ویتامین E، دی اکسید تیتانیوم، اسید سیتریک، هیدروکسیم سدیم، عصاره لیمو، عصاره کالاندولا و ...

روش استفاده از لوسیون پوست

کافیست بعد از هر بار حمام کردن مقداری از لوسیون را روی پوست ناحیه مورد نظر بزنید و تا زمانی که جذب شود آن را ماساژ دهید. استفاده روزانه از لوسیون های پوست بلا مانع است و در صورت خشکی پوست خود در هر زمان می توانید از لوسیون های فرش اند فروتی به عنوان نرم کننده پوست استفاده نمایید.

درباره برند فرش اند فروتی

درباره برند FRESH & FRUITY محصولات پوستی فرش اند فروتی ساخت کشور آمریکا می باشد که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد در سطح جهان بسیار مشهور شده است که البته تنوع در محصولات پوستی این برند معتبر آمریکایی هم بی تاثیر نبوده است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
نرم و مرطوب کننده پوست
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
حجم
150 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود