لیکوئید 240 میل میا سکرت MIA SECRET

توضیحات

لیکوئید (مونومر) کاشت ناخن با پودر میا سکرت با حجم 240 میل ساخت کشور آمریکا. این محصول لیکوئیدی از دسته لیکوئید های EMA بوده که ساختار آن مخصوص استفاده آرایشی است و مورد تایید سازمان FDA آمریکا می باشد. رنگ لیکوئید های میا سکرت بنفش بوده و باعث می شود ناخن کاشت شده با گذشت زمان کدر و زرد رنگ نشوند. سرعت خشک شدن لیکوئید های MIA SECRET متوسط است و برای کار کارآموزان و ناخن کاران حرفه ای مناسب است.

کاربرد لیکوئید در کاشت ناخن:

لیکوئید یا مونومر محلول اصلی تشکیل دهنده بافت مصنوعی ناخن در کاشت با پودر می باشد. از ترکیب لیکوئید و پودر کاشت ناخن مواد کاشت ناخن ایجاد می گردد. سرعت خشک شدن مواد کاشت ناخن بستگی به نوع لیکوئید دارد، اصطلاحا لیکوئید های ناخن را از نظر سزعت خشک شدن به سه دسته لیکوئیدهای زود خشک، متوسط و دیر خشک تقسیم می نمایند. لیکوئید های زود خشک مناسب کار کسانی است که سرعت دست بالایی در کار دارند و می خواهند کاشت هایشان سریعتر انجام شود، لیکوئید های متوسط برای اکثر کار آموزان و حرفه ای ها مناسب است، لیکوئید های دیر خشک بیشتر مناسب کار آموزان و ناخن کارانی که سرعت دست پایینی دارند می باشد.

درباره کارخانه میاسکرت در آمریکا:

کارخانه میا سکرت بیش از 12 سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید و پخش محصولات ناخن در کشور آمریکا آغاز نموده است. امروزه محصولات میا سکرت به بیش از 60 کشور جهان صادر شده و همگی محصولات در کشور آمریکا تولید می گردند. میا سکرت محصولات خود را تحت کنترل کیفیت سازمان FDA آمریکا و سازگار با محیط زیست تولید می نماید. محصولات میا سکرت نسبت به قیمت و کیفیت مناسبی که دارند از ارزش خرید بالایی در ایران برخوردار هستند.

لینک مجصول در سایت تولید کننده: لیکوئید 240 میل میا سکرت

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن با پودر
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
حجم
240 میلی لیتر
سرعت خشک شدن
زود خشک
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود