ماسک صورت و گردن فرش اند فروتی FRESH & FRUITY GOLD

توضیحات

کاربرد ماسک صورت و بدن

استفاده از ماسک صورت سریع ترین روشی است که می تواند عمل آبرسانی پوست را انجام دهد و در صورت استفاده مرتب ( نهایتا هفته ای 2 بار ) خشکی پوست را از بین برده و لطافت و نرمی را به پوست می بخشد. معمولا متریال ماسک ها از موادی که پوست باید تغذیه کند اما به دلیل شرایط آب و هوایی و تغذیه نا مناسب امروزه هم ما به پوست نمی رسد، تشکلیل شده است.

پوست نواحی صورت و گردن بسیار نازک و حساس می بشد و به نسبت سایر نواحی سریع تر چروک و پیر می شود که از دلایل مهم پیری پوست هم نرسیدن اکسیژن، مواد مغذی و کم آبی پوست می باشد که ماسک پوست برند آمریکایی فرش اند فروتی با توجه به کیفیت بالایی که دارد تاثیر زیادی روی پوست دارد

مزیت ماسک طلا فرش اند فروتی

جوان کننده پوست: ماسک صورت و گردن فرش اند فروتی از دانه های ریز با رایحه های فوق العاده ساخته شده است و همان طور که روی خود محصول درج شده متریال به کار رفته در ماسک طلا، جوان سازی پوست را با درخشندگی که روی پوست ایجاد می کند به همراه داشته و به دلیل گیاهان طبیعی به کار رفته در آن از چروک شدن پوست جلوگیری می کند.

مواد تشکیل دهنده

عصاره چوب صندل، اسید استئاریک، گلیسیرین، پلی آتیلن، روغن معدنی، استئاتورگلیسریل، الکل سیتاریل، ویتامینA، ویتامین E، دی اکسید تیتانیوم، اسید سیتریک، هیدروکسیم سدیم، عصاره گل زعفران و ...

روش استفاده از ماسک صورت و گردن

ابتدا پوست را کاملا از هر نوع آرایش و مواد اضافه به خوبی تمیز کنید سپس روی پوست صورت و گردن به غیر از پوست زیر چشم که به شدت نازک و حساس می باشد یک لایه از ماسک را بزنید و صبر کنید که کامل خشک و سفت شود و بعد از گذشت تقریبا 10-15 دقیقه ماسک را با آب گرم از روی صورت بشوئید و بعد از خشک کردن می توانید از مرطوب کننده استفاده نمایید.

درباره برند فرش اند فروتی

درباره برند FRESH & FRUITY محصولات پوستی فرش اند فروتی ساخت کشور آمریکا می باشد که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد در سطح جهان بسیار مشهور شده است که البته تنوع در محصولات پوستی این برند معتبر آمریکایی هم بی تاثیر نبوده است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
آبرسانی صورت و گردن
حجم
150 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید
محصولی وجود ندارد

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود