پک هدبند مگنتی و آیپد فن سازی مژه

توضیحات

همانطور که می دانید کاشت مژه کار بسیار حساسی می باشد زیرا با چشم که عضور بسیار حساس و مهم بدن است سر و کار دارد به همین دلیل لوازم جانبی کاشت مژه روز به روز در حال پیشرفت است چرا که می تواند در افزایش دقت مژه کار محترم هنگام کار تاثیر به سزایی داشته باشد. هدبند مگنتی دور پیشانی مشتری قرار می گیرد و صفحه های مگنتی که از آن با نام EYELASHES PAD یا همان آیپد فن سازی مژه یاد می شود روی هدبند مگنتی قرار می گیرد و می تواند برای شما یک کاشت حرفه ای، سریع و آسان مژه را به همراه داشته باشد.

EYELASHESH PAD در واقع صفحه های مگنتی هستند و سایز های مختلف مژه که شامل 8 mm تا 13mm هستند روی آن درجه بندی شده است و مژه کار محترم می تواند به راحتی تمامی سایز های مژه مورد نیاز خود را روی آیپد مگنتی بچسباند سپس هنگام کاشت، مژه ها را به صورت تفکیک شده انتخاب کرده و کاشت را انجام دهد. معمولا از این محصول برای کاشت والیوم مژه استفاده می شود چرا که کاشت والیوم جهت پر پشت کردن مژه کاربرد دارد و از کاشت کلاسیک بسیار سبک تر و طبیعی تر است و هر تار مژه کاشت والیوم شامل 3 مژه بهم متصل ابرشمی می باشد.

شما در صورت استفاده از EASY INSTALLACTION مژه می توانید بدون اینکه تمرکز خود را هنگام کار کردن جهت پیدا کردن سایز مژه مورد نظر از دست بدهید یک کار بسیار حرفه را به مشتری خود ارائه دهید.

پک هدبند مگنتی و آیپد فن سازی مژه شامل یک عدد هدبند مگنتی و  عدد آیپد مخصوص فن سازی مژه می باشد که از کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است و مژه کاران عزیز می تواند جهت سهولت کار خود از این محصول کاربردی به راحتی استفاده نمایند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
افزایش دقت و تمرکزهنگام کاشت مژه
محتویات بسته
یک عدد هدبند مگنتی و عدد آیپد فن سازی کاشت مژه
تعداد ردیف
6 ردیف
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود