بسته 6 عددی پارافین دپیلیو DEPILEVE با رایحه هلو

توضیحات

بسته حاوی 6 عدد پارافین بهداشتی دپیلیو با حجم 450 گرم ساخت کشور اسپانیا، به قدرت می توان برند دپیلیو را یکی از بهترین تولید کنندگان در زمینه محصولات مراقبت و نگهداری پوست دانست، پارافین های بهداشتی دپیلیو جهت پارافین تراپی پوست دست، پا، آرنج و صورت مناسب بوده و می توانید دوره درمانی پوست های خشک و آسیب دیده را با این محصول تکمیل نمایید. پارافین تراپی سبب حفظ لطافت و نرمی پوست شده و علاوه بر از بین بردن خشکی، زبری و ترک های پوست از رشد باکتری و قارچ های پوستی نیز جلوگیری می نماید.

خواص عصاره هلو:

پاراقین روغن هلو دپیلیو حاوی روغن های ضروری مونو تاهیتی و آووکادو بوده و علاوه آبرسانی و نرم  کنندگی بالا به پوست جهت درمان و رفع ترک های پوستی بسیار اثر بخش می باشد. روغن هلو علاوه بر درمان، پوست شما را روشن ساخته و طراوت و تازگی را به پوست شما هدیه می دهد.  پارافین های دپیلیو حاوی ویتامین های E و F بوده که در جوان سازی پوست بسیار موثر می باشد.

چه میزان پارافین مورد نیاز است:

میزان پارافین مورد نیاز شما بستگی به حجم دستگاه پارافین تراپی شما دارد، درون دستگاه های پارافین تراپی دو خط با نماد های ماکسیمم (MAX) و مینیمم (MIN) مشاهده می گردد، سطح پارافین باید همواره بین این دو خط باشد. به طور مثال اگر دستگاهی با حجم 3 لیتر دارید حدود 2 لیتر پارافین نیاز دارید. لازم به ذکر است پارافین یکبار مصرف نبوده و در صورت رعایت نکات بهداشتی نظیر مانیکور، پدیکور و شستشو و ضد عفونی نمودن دست و پا قبل از پارافین تراپی می توانید میزان 2 لیتر پارافین را تا حدود 15 مرتبه استفاده نمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
پارافین تراپی دست، پا و صورت
سایز
450 گرم
ساخت کشور
اسپانیا
رایحه
هلو
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود