پارافین پلاتینیوم PLATINUM 500gr پرتقال

توضیحات

پارافین چیست؟

پارافین ها مواد جامدی هستند که از هیدروکربن اشباع شده ساخته شده اند و اکثر برند های تولید کننده پارافین ها را در رایحه های مختلف که هر کدام خاصیت متفاوتی دارند تولید می کنند.

کاربرد پارافین تراپی

از پارفین با استفاده از دستگاه پارافین تراپی جهت از بین بردن ترک های سخت، پینه کف پا و آرنج، نرم کردن پوست نواحی خشک که مهم ترین آن کف پا و آرنج می باشد استفاده می کنند. خشکی پوست تیرگی آن ناحیه را به همراه دارد و سبب آزرده خاطری فرد می شود. اگر پارافین تراپی را به صورت اصولی و به روند درست انجام دهید جنبه درمانی دارد و پوست شفاف و لطیف به شما هدیه می دهد.

مواد تشکیل دهنده

روغن زیتون، وازلین، ویتامین E و روغن هسته هلو

چه میزان پارافین مورد نیاز است:

میزان پارافین مورد نیاز شما بستگی به حجم دستگاه پارافین تراپی شما دارد، درون دستگاه های پارافین تراپی دو خط با نماد های ماکسیمم (MAX) و مینیمم (MIN) مشاهده می گردد، سطح پارافین باید همواره بین این دو خط باشد. به طور مثال اگر دستگاهی با حجم 3 لیتر دارید حدود 2 لیتر پارافین نیاز دارید. لازم به ذکر است پارافین یکبار مصرف نبوده و در صورت رعایت نکات بهداشتی نظیر مانیکور، پدیکور و شستشو و ضد عفونی نمودن دست و پا قبل از پارافین تراپی می توانید میزان 2 لیتر پارافین را تا حدود 15 مرتبه استفاده نمایید.

برند پلاتینیوم

پارافین 500 گرمی برند پلاتینیوم مانند سایر محصولات این برند از کیفیت بالایی جهت پارافین تراپی برخوردار است و می توانید بدون نگران از تمام رایحه های پارافین استفاده نمایید.

فروشگاه کاج جهت سهولت در کار شما عزیزان تمامی مسائل مربوط به پارافین و پارافین تراپی را در وبلاگ سایت برای شما عزیزان آموزش داده است. 

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
پارافین تراپی
حجم
500 گرم
رایحه
پرتقال
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید
محصولی وجود ندارد

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود