پلی ژل هلویی هارمونی HARMONY 60g

توضیحات

یکی از جدید ترین محصولات کاشت ناخن در لاین ژل، پلی ژل ها می باشند، پلی ژل به دلیل نیاز نداشتن به لیکوئید مونومر بدون بو بوده و آسیبی به بافت ناخن نمی زند. برخی پلی ژل ها مانند هارمونی دارای لیکوئید مخصوص پلی ژل هستند که با لیکوئید مونومر که در کاشت پودر استفاده می شود متفاوت است. پلی ژل ها اخیرا بسیار پر طرفدار شده اند چرا که هیچ گونه آسیبی به صدف ناخن وارد نمی نکند و مانند یک لایه عایق و محافظ روی ناخن عمل می کند.

جنس پلی ژل جهت فیکس شدن راحت روی ناخن بسیار مهم می باشد چرا که در صورت استفاده از پلی ژل نا مرغوب امکان ترک خوردن و جدا شدن آن از روی ناخن بسیار زیاد می باشد. پلی ژل کاشت ناخن هارمونی از بهترین ترکیبات ساخته شده است و چیزی که این محصول را از سایر محصولات مشابه متمایز می نماید لیکوئید مخصوص پلی ژل هارمونی می باشد. پلی ژل در ترکیب با لیکوئید پلی ژل هارمونی بافتی بسیار مقاوم و با کیفیت تشکیل می دهد تا خیال ناخن کاران از هر نظر راحت باشد.

غلظت بالای پلی ژل هارمونی نسبت به سایر پلی ژل ها می باشد که استقامت ناخن را نسبت به کاشت با پلی ژل های دیگر به صورت دو چندان افزایش می دهد. رنگ های متنوع این محصول به شما اجازه می دهد تا بنا به علاقه خود هرکدام از رنگ ها را که می خواهید در کاشت خود بکار ببرید.

پلی ژل 60 گرمی ساخت کمپانی هارمونی در کشور آمریکا از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و نسبت و حجم و قیمتی که دارد کاملا مقرون به صرفه می باشد. اما کمپانی هارمونی جهت استفاده بهینه شما عزیزان از این محصول ابزاری طراحی کرده است که انتهای محصول قرار گرفته و باعث می شود که هیچ موادی انتهای آن باقی نماند.

کاربرد رنگ هلویی (Cover Pink) :

رنگ هلویی در پودرها معمولا برای کاور کردن ناخن های آسیب دیده بسیار مناسب می باشد. همچنین این رنگ برای کاشت بیبی بومر یا همان گریم نیز مورد استفاده قرار می گیرد. هلویی یکی از مجبوب ترین و زیبا ترین رنگ ها بوده و در بین خانم ها طرفدار زیادی دارد.

درباره کارخانه هارمونی

کارخانه محصولات کاشت و طراحی ناخن هارمونی در سال 2009 توسط دنی هیل در آمریکا تاسیس شد. این برند طی سالیان گذشته موفق به دریافت بیش از 60 جایزه در ایالات متحده آمریکا و سایر کشور های دنیا شده است و به قدرت می توان گفت یکی از بهترین برند های محصولات کاشت ناخن در جهان می باشد. کیفیت بالای محصولات هارمونی همواره باعث بالا رفتن دوام و کیفیت کار هنرمندان ناخن و حصول بالاترین میزان رضایت مشتریان آن ها شده است به همین دلیل ناخن کارانی که از محصولات این برند استفاده می کنند علاقه شدیدی به محصولات هارمونی دارند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
تیوپی
مناسب برای
کاشت ناخن ژل
رنگ
هلویی
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
حجم
60 میل
نوع ژل
هارد ژل
شاین
ندارد
نیاز به لیکوئید سولوشن
دارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    با سلام خدمت شما بهترین برند پلی ژل رو میفرمایید

    سلام بهترین برند پلی ژل از نظر ما هارمونی هست که قیمت نسبتا بالایی داره و ساخت آمریکا هست، بعد از هارمونی پلی ژل های تتیس ساخت ایتالیاست قیمت مناسب تر و کیفیت خیلی خوبی داره. سایر برند ها هم قیمت کمتری دارن و اکثرا ساخت چین هستن و کیفیتشون هم مناسب و قابل قبوله.


    سلام خسته نباشید پلی ژل کو کو هارد هستش یا صافت ؟ نوشته نشده زیر هیچکدوم، میشه راهنمایی کنید

    سلام تمامی پلی ژل ها از نوع هارد ژل هستن، به همین دلیل ذکر نشه، چیزی با عنوان پلی ژل سافت در حال حاضر نداریم.


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود