پودر کاشت ناخن هارمونی HARMONY ELEGANT PINK 105g

توضیحات

پودر کاشت ناخن 105 گرم ساخت کمپانی هارمونی در آمریکا، پودر کاشت ناخن یکی از اصلی ترین و مهم ترین مواد کاشت ناخن محسوب می شود. از ترکیب پودر و لیکوئید کاشت ناخن مواد اصلی مصنوعی کاشت ناخن ایجاد شده و در کاشت اکریلیک مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت پودر کاشت ناخن بسیار مهم بوده و دوام و استحکام کار را تضمین می نماید. پودر های کاشت ناخن هارمونی یکی از بهترین پودرها به حساب می آیند. پودر کاشت ناخن هارمونی از دانه های بسیار ریز تشکیل شده که نشان از کیفیت بالای محصول دارد. در صورتی که به دنبال محصولی با کیفیت بالا هستید هارمونی یکی از بهترین گزینه های شما خواهد بود. سایز 105 گرم این محصول مناسب ناخن کارانی است که دارای حجم کاری متوسطی هستند. در صورتی که حجم کاری بالایی دارید می توانید با خرید سایز 660 گرم پودر هارمونی در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

کاربرد پودر کاشت ناخن صورتی :

این پودر ها در حالت خشک معمولا به رنگ صورتی ملایم هستند، اما پس از ترکیب شدن با لیکویید (و پولیش شدن) شفاف میشوند و زمینه ملایمی از رنگ صورتی خواهند داشت. خاصیت پوشانندگی (کاور کردن) ندارند و سطح زیرین را با جزییات نشان میدهند و تنها با داشتن زمینه ملایمی از رنگ صورتی، حالتی طبیعی و شفاف به کاشت میدهند. .معمولا برای کاشتهای ساده استفاده میشود تا نمای طبیعی ناخن حفظ شود خانواده پودر های پینک از نظر تفاوت تناژ صورتی به دسته های وسیعی تقسیم میشوند و با توجه به میزان کم یا زیاد بودن تناژ صورتی، اسامی مختلفی را در هر برند به خود اختصاص میدهند از جمله Light Pink، Dark Pink و ....


درباره کارخانه هارمونی

کارخانه محصولات کاشت و طراحی ناخن هارمونی در سال 2009 توسط دنی هیل در آمریکا تاسیس شد. این برند طی سالیان گذشته موفق به دریافت بیش از 60 جایزه در ایالات متحده آمریکا و سایر کشور های دنیا شده است و به قدرت می توان گفت یکی از بهترین برند های محصولات کاشت ناخن در جهان می باشد. کیفیت بالای محصولات هارمونی همواره باعث بالا رفتن دوام و کیفیت کار هنرمندان ناخن و حصول بالاترین میزان رضایت مشتریان آن ها شده است به همین دلیل ناخن کارانی که از محصولات این برند استفاده می کنند علاقه شدیدی به محصولات هارمونی دارند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت پودر
رنگ
صورتی
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
حجم
105 گرم
شاین
ندارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود