ژل طراحی ناخن ژل پارتی سفید GEL PARTY

توضیحات

طراحی های متفاوت و منحصر به فرد است که تفاوت کار ناخنکاران محترم را نمایان می سازد و هر چقدر که ناخنکارن خلاقیت بیشتری در کار های خود اراده دهند می توانند مشتری های بیشتری برای خود جذب نمایند. ژل های طراحی هم از جمله وسایل طراحی ناخن می باشد که اخیرا بسیار پر طرفدار شده اند چرا که مواد به کار رفته در آن ها به نوعی مخصوص طراحی می باشد و دست شما را در طراحی باز می گذارد تا بتوانید بدون محدودیت ایده های های خود را روی ناخن پیاده نمایید معمولا تمامی مدرسین رشته ناخن به هنرجویان خود این نکته را گوش زد می کنند که جهت طراحی روی ناخن حتما از ژل های طراحی روی ناخن استفاده نمایند چرا که غلظت و برخی مواد به کار رفته در ژل های طراحی با لاک ژل های عادی کاملا متفاوت می باشند.

ژل طراحی کاسه ای همان طور که از نامش مشخص است برای طراحی روی ناخن کاربرد دارد و حالتی که روی ناخن ایجاد می کند، سبب خاص و منحصر به فرد شدن طراحی می شود.

ژل های طراحی ناخن GEL PARTY با حجم 5 گرم از کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه ای جهت استفاده سانی برخوردار می باشد و به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی و محدودیت از آن استفاده نمایید و نتیجه دلخواه را بدست آورید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
طراحی روی ناخن
رنگ
سفید
حجم
5 گرم
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود