آلبوم کالیته ناخن 100 عددی CR04

توضیحات

اهمیت دادن به جزئیات کار، بخش عظیمی از حرفه ای بودن ناخنکار محترم را برای مشتری ها مشخص می کند. این کار های جزئی می تواند اعم از استفاده از برخی دیزاین های خاص و یا به کار گیری لوازمی جهت بهبود ارائه نمونه کار ها به مشتریان محترم باشد. قطعا تمام مشتری ها دراولین مراجعه مشتاق دیدن نمونه کار های شما هستند و در مرحله بعد برای انتخاب رنگ و یا طرح لاک ژل خود باید تمام نمونه ها را در کنار یکدیگر مشاهده نمایند. آلبوم های کالیته معمولا در طرح ها و تعداد گنجایش مختلفی تولید می شوند که ناخنکاران بنا به میزان استفاده و سلیقه شخصی خود هر کدام که مایل باشند را انتخاب می کنند. در نهایت تمامی رنگ لاک ژل ها و طراحی های مختلف خود را به صورت یکجا با ظاهری زیبا به مشتریان خود ارائه می دهند.

جهت استفاده از این آلبوم ها باید پالت آلبومی مخصوص را به صورت جداگانه تهیه نمایید. شما می توانید به راحتی ژل یا طرح دلخواه خود را روی پالت پیاده کرده و پس از جدا کردن، آن را داخل آلبوم گذاشته و نمایش دهید. توصیه می شود برای استحکام هر چه بیشتر کالیته ها روی آلبوم از چسب نیز استفاده نمایید.

آلبوم های مخملی به دلیل ظرفیت بالای 100 عددی، کیفیت قابل قبول، طرح های متنوع و قیمت مناسب با استقبال زیادی از سمت ناخن کاران مواجه شده است.

آلبوم مخملی با دو لت تا شده و به وسیله مگنت درب آن بسته میشود، جنس روی آن از مخمل است و در طرح های مختلف تولید می شوند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
CR04

مشخصات

مناسب برای
نمونه طراحی های ناخن
ساخت کشور
چین
رویه
پارچه مخمل
ظرفیت آلبوم
100 عدد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود