دیسک پدیکور استیلکس STALEKS PD-25 سایز 25 میل

توضیحات

همواره یکی از سخت ترین و زمان بر ترین کارها در پدیکور سوهان کشی کف پا بوده که با به بازار آمدن محصولات جدیدی نظیر دیسک های پدیکور این کار آسان و سریع شده است، دیسک های پدیکور سر سوهان هایی هستن با پایه استاندارد که روی همه سوهان برقی های استاندارد نصب می شوند.

پایه سر سوهان های استیلکس از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده اند،این پایه ها مانند سایر سر سوهان ها به راحتی روی دستگاه سوهان برقی قرار می گیرد، صفحه ای دایره ای روی پایه قرار دارد که به آن دیسک گفته می شود و می توانید سوهان سمباده ای مخصوص خودش را با توجه به درجه زبری مد نظر تهیه نموده و روی آن بچسبانید و از یک پدیکور حرفه ای لذت ببرید. .

محصولی که در حال مشاهده آن هستید دیسک پدیکور استالکس با کد PD-25 می باشد. عدد 25 در کد این محصول بیانگر سایز صفحه دیسک است که قطر صفحه دیسک این محصول 25 میلی متر می باشد، دو محصول مشابه نیز توسط کمپانی استالکس با کد های دیسک پدیکور PD-15 و دیسک پدیکور PD-20 تولید شده است که دارای دیسک هایی کوچکتر با سایز های 15 و 20 میلی متر می باشند.

سوهان کاغذی یدک دیسک پدیکور با درجه های زبری 80 - 100 و 180 در بسته بندی های 50 عددی موجود می باشد که با توجه به سایز دیسک خود و زبری مورد نظر می توانید تهیه نموده و برای پدیکور استفاده نمایید. توجه داشته باشید که باید دیسک و سوهان یدک را به طور جداگانه سفارش دهید. در پایین همین صفحه لوازم جانبی دیسک پدیکور را می توانید ملاحظه نمایید.

پایه سر سوهان برقی سمباده ای STAKELS ساخت کشور اوکراین بوده و مانند سایر محصولات این برند از کیفیت و ارزش خرید بالایی برخوردار می باشد.

کارخانه STAKELS در سال 1996 در کشور اوکراین تاسیس گردیده و با جدید ترین ماشین آلات آلمانی، آمریکایی و ژاپنی تجهیز شده است. کیفیت بالای متریال استفاده شده در محصولات و کیفیت ساخت بسیار بالا باعث شده این کارخانه به یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان محصولات پزشکی و مراقبتی تبدیل شود.

فروشگاه کاج جهت افزایش آگاهی شما عزیزان درباره چگونگی از بین بردن زبری و پینه های کف پا به وسیله دیسک و سمباده پدیکور و سوهان برقی پا را در قسمت وبلاگ سایت به طور کامل آموزش داده است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
PD-25

مشخصات

مناسب برای
پایه قرار گیری سمباده و از بین بردن پینه های کف پا
سایز
25 میلی متر
کشور مبدا برند
اوکراین
ساخت کشور
اوکراین
جنس
استیل ضد زنگ
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید
محصولی وجود ندارد

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود