قلم طراحی گراف GRAPH - پک 3 عددی

ناموجود
موجود شد به من خبر بده
>با خرید این محصول شما 6 امتیاز معادل 4,200 تومان برای سفارشات بعدی بدست می آورید. با خرید این محصول شما 6 امتیاز معادل 4,200 تومان برای سفارشات بعدی بدست می آورید.
محبوب3
افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه مندی
توضیحات

زیبایی و آرایش ناخن ها به یکی از دغده های اصلی خانم ها تبدیل شده و به گونه ای بوده بسیاری از خانم ها به دنبال روش هایی برای زیباسازی ناخن های خود بوده و توجه ویژه ای به این موضوع دارند. برای طراحی ناخن روش های گوناگونی وجود دارد، به عنوان مثال یکی از این روش ها استفاده از قلم طراحی ناخن می باشد. قلم های طراحی ناخن انواع متفاوتی دارند و از لحاظ جنس دسته، جنس مو و سایز متفاوت هستند. 

پک 3 عددی قلم طراحی ناخن گراف GRAPH

قلم های طراحی ناخن گراف GRAPH دارای 3 سایز مختلف 2/0، 3/0 و 4/0 می باشند که مناسب انواع طراحی های ناخن نظیر طراحی فرنچ، طراحی خطوط صاف و منحنی، کشیدن انواع گلبرگ و جزئیات طراحی بر روی ناخن می باشند. پک قلم طراحی ناخن GRAPH دارای کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرقه ای می باشد که مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها و منازل می باشد.

طول عمر قلم

بعد از خرید هرگونه قلم کاشت یا طراحی ناخن شما باید در نگهداری از آن به صورت صحیح کوشا باشید زیرا اگر روش های صحیح نگهداری از قلم را بلد نباشید در صورت خرید بهترین قلم ها نیز پس از مدت کوتاهی نیازمند تعویض قلم خود می باشید. فروشگاه کاج روش صحیح نگه داری قلم و تمیز کردن انواع قلم را در قسمت وبلاگ سایت برای شما عزیزان آموزش داده است کافیست بر روی لینک مورد نظر کلیک کرده تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
طراحی ناخن
تعداد در بسته بندی
3 عدد
جنس مو
موی مصنوعی
جنس دسته
چوب
طول دسته
13 سانتی متر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل دو نیل DO NAIL لاک ژل دو نیل DO NAIL
محبوب
ناموجود
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود