قلم طراحی ناخن امشا EMSHA 20.0

توضیحات

روش های زیادی برای زیباسازی و آرایش ناخن ها وجود دارد. می توان از این روش ها به انواع کاشت ناخن و طراحی ناخن اشاره کرد. طراحی ناخن آمیخته با هنر نقاشی می باشد که ابزار و وسایل گوناگونی دارد. دیزاین ها، پودر های کروم و انواع قلم طراحی وسایل و موادی هستند که در طراحی ناخن کاربرد دارند. قلم طراحی ناخن یکی از اصلی ترین وسایل برای طراحی ناخن می باشد. همان طور که می دانید قلم های طراحی ناخن انواع گوناگونی دارند. هر کدام از انواع قلم ها مناسب ایجاد طرح های متفاوتی می باشند. شما باید با توجه به نوع طراحی خود مناسب ترین قلم را برای خود خریداری کنید. فروشگاه کاج جهت آگاهی شما مشتریان عزیز درباره انواع قلم های طراحی مطلبی جمع آوری کرده، می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه از صفحه مورد نظر دیدن کنید.

قلم طراحی امشا EMSHA 20.0

قلم طراحی ناخن امشا EMSHA دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. دسته این قلم به طول 9 سانتی متر می باشد که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد، این موضوع سبب می شود طول عمر قلم شما افزایش یابد. مو های این قلم از جنس مصنوعی می باشد که مناسب کار طراحی ناخن است. این قلم طراحی از نوع سوزنی می باشد. قلم های سوزنی مناسب ایجاد خطوط و نوار های صاف یا منحنی می باشد. برای اینکه با این قلم طراحی بی نقصی داشته باشید نیازمند تمرین هستید. چرا که در صورت لرزش دست طراحی شما خراب می شود. قلم طراحی ناخن امشا EMSHA 20.0 دارای کیفیت بسیار خوب و قیمت مقرون به صرفه می باشد. این قلم طراحی ناخن ناب استفاده شما عزیزان در سالن ها و منازل می باشد.

یکی از مهم ترین مواردی که در افزایش طول عمر قلم بسیار مهم است نگهداری شما می باشد. فروشگاه کاج جهت آگاهی شما عزیزان از روش نگهداری انواع قلم مطالبی جمع آوری کرده، شما می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه از صفحه مورد نظر دیدن کنید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
خطوط نازک، جزئیات ظریف و رنگ آمیزی
رنگ
مشکی
سایز قلم
20.0
جنس مو
موی مصنوعی
نوع سر قلم
سوزنی
طول دسته
9 سانتی متر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود