توضیحات

نیپر یا همان گوشت گیر یکی از لوازم مورد نیاز جهت انجام مانیکور می باشد. انجام مانیکور به صورت حرفه ای نیازمند تهیه یک سری لوازم و ابزار می باشد. نیپر یکی از این ابزار ها می باشد. نیپر ناخن برای مرتب سازی و از بین بردن کوتیکول ها و پوست های اضافه اطراف ناخن می باشد. نیپر های کاشت ناخن انواع متفاوتی دارند و کیفیت های گوناگونی دارند. 

نیپر ناخن ایمپریال IMPERIA

نیپر ناخن ایمپریال کیفیت بسیار خوبی دارد و برای انجام مانیکور به صورت حرفه ای مناسب می باشد. دسته این نیپر از جنس استیل ضد زنگ می باشد که استحکام خوبی دارد. روی دسته این نیپر یک روکش پلاستیکی کشیده شده که از خراب شدن دسته پیشگیری می کند و از ضربه خوردن و آسیب دیدن دسته نیپر جلوگیری می کند. این روکش پلاستیکی باعث می شود که دسته در دست شما لیز نخورد و تسلط خوبی حین کار داشته باشید. طول این نیپر 11 سانتی متر می باشد و طراحی بسیار خوبی دارد. این نیپرکاشت ناخن قیمت مقرون به صرفه ای دارد و از ارزش خرید بالایی برخوردار است. نیپر ناخن ایمپریال مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها و منازل می باشد.

توجه

لازم به ذکر است توجه داشته باشید که نیپر به هیچ عنوان با زمین برخورد نکند. چرا که در صورت زمین خوردن تنظیم تیغه های آن بر هم می خورد و کارایی خود را از دست می دهد. در این صورت شما نیازمند تهیه مجدد نیپر هستید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
مانیکور و پدیکور حرفه ای
طول
11 سانتی متر
جنس
استیل ضد زنگ
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود