هندپیس آرایشی سوهان برقی ماراتن MARATHON SDE-SH20N

هندپیس آرایشی سوهان برقی های ماراتن ساخت کشور کره جنوبی با دور موتور 30000 مناسب برای مدل های اسکورت 2 پرو، اسکورت 3، مایتی، چمپیون و کیوب

ادامه مطلبمشاهده کمتر
6,000,000 تومان بدون مالیات
آماده ارسال
رنگ
  • سفید
  • مشکی
  • صورتی
>با خرید این محصول شما 180 امتیاز معادل 126,000 تومان برای سفارشات بعدی بدست می آورید. با خرید این محصول شما 180 امتیاز معادل 126,000 تومان برای سفارشات بعدی بدست می آورید.
برند:
محبوب0
افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه مندی
توضیحات

در صورتی که نیاز به تعویض دسته سوهان برقی ماراتن خود هستید این محصول برای شما جذاب خواهد بود، ممکن است کنترل باکس سوهان برقی شما هنوز قابل استفاده باشد و نیاز داشته باشید که تنها هندپیس دستگاه خود را تعویض کنید.

این محصول دسته سوهان برقی های ماراتن است که با کد SDE-SH20N به دسته آرایشی ماراتن معروف است، وزن این دسته تنها 160 گرم بوده و ساخت کشور کره جنوبی است. دسته SDE-SH20N ماراتن مناسب برای تمامی مدل های ماراتن بوده که می توان به مدل های پر مصرف چمپیون، اسکورت 2 پرو، اسکورت 3، مایتی و کیوب اشاره کرد.

مشخصات دسته (هندپیس) سوهان برقی ماراتن SDE-SH20N:

هندپیس سوهان برقی ماراتن SDE-SH20N دارای وزنی معادل 160 گرم و دور موتور 30000 دور است، این هندپیس ساخت کمپانی SAEYANG کره جنوبی بوده و شرکت وارد کننده آن در ایران شرکت تیروژ می باشد. هندپیس ماراتن دارای 3 رنگ صورتی، سفید و مشکی است که می توانید نسبت به رنگ دستگاه خود رنگ مورد نظر خود را تهیه نمایید.

توجه داشته باشید در بسته بندی این محصول یک هندپیس مدل SDE-SH20N ماراتن، دو عدد ذغال یدک و دو آچار برای باز کردن هندپیس وجود دارد. پایه هندپیس که در تصویر مشاهده می کنید برای عکاسی استفاده شده و در بسته بندی وجود ندارد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

ساخت کشور
کره جنوبی
دور موتور
30000 دور در دقیقه
نوع دسته
آرایشی سبک
وزن دسته (هند پیس)
160 گرم
نوع کاربری
حرفه ای (سالنی)

مراجع خاص

بارکد EAN-13
1111111116319
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید
محصولی وجود ندارد

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود