آلبوم کالیته ناخن 160 عددی طرح دیور DIOR

توضیحات

امروزه طراحی و زیباسازی ناخن ها به یکی از دغدغه های اکثر خانم ها تبدیل شده و توجه زیادی به این موضوع دارند. استفاده از وسایلی مانند پالت سوئیچی و آلبوم کالیته ناخن جهت ارائه مدل های طراحی ناخن،  نمونه کار ها و رنگبندی لاک و لاک ژل بسیار مهم می باشد چرا که امکان انتخاب را برای مشتری فراهم می کند. شما ناخنکاران عزیز می توانید با استفاده از آلبوم کالیته ناخن انواع طراحی های ناخن و نمونه کار های خود را با ترتیب مناسب و با توجه به رنگبندی طبقه بندی کرده و به مشتری خود نمایش دهید. استفاده از آلبوم کالیته علاوه بر کاربردی که دارد جلوه ای زیبا و ظاهری مرتب به میز کار شما خواهد داد.

آلبوم کالیته ناخن طرح دیور DIOR

شما ناخنکاران عزیز با استفاده از آلبوم کالیته ناخن طرح DIOR می توانید 160 مدل از نمونه کار و طراحی های ناخن خود را به مشتری های خود ارائه دهید. آلبوم کالیته ناخن طرح دیور DIOR دارای ابعادی به طول 32 سانتی متر و عرض 20 سانتی متر می باشد که فضای زیادی از میز کار شما را اشغال نخواهد کرد و به میز کار شما زیبایی می بخشد. آلبوم کالیته ناخن 160 عددی طرح دیور DIOR دارای کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه ای می باشد که مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها می باشد.

توجه داشته باشید در صورت تهیه آلبوم کالیته ناخن شما نیازمند خرید پالت آلبومی ( ناخن هایی که درون آلبوم کالیته قرار می گیرند ) هستید، برای خرید پالت آلبومی روی لینک مورد نظر کلیک کرده تا از صفحه مورد نظر دیدن فرمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
نمونه طراحی های ناخن
طول
32
عرض
20
ظرفیت آلبوم
160 عدد

مراجع خاص

بارکد EAN-13
1111111121313
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل هیت HEAT لاک ژل هیت HEAT
محبوب
98,000 تومان
(1)
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود