آلبوم کالیته ناخن 240 عددی پلکسی - طرح دختر بچه + کالیته 240 عددی

توضیحات

آلبوم کالیته ناخن پلکسی - طرح دختر بچه

آلبوم کالیته ناخن ساخته شده از پلکسی با کیفیت بالا گنجایش 240 عدد کالیته را دارد. در ساخت این آلبوم به طور کامل در داخل و روی کار از پلکسی استفاده شده و چاپ با کیفیت بالایی که روی آلبوم وجود دارد جذابیت زیادی به آن بخشیده است. طول آلبوم پلکسی 30 سانتی متر، عرض آن 24 سانتی متر و قطر آن 2.2 سانتی متر می باشد.

به همراه آلبوم کالیته 240 عددی مخصوص آن نیز ارسال خواهد شد، قسمت قرار گیری کالیته ها روی آلبون دارای برامدگی است که باعث می شود کالیته را به راحتی بچسبانید و از مقاوت آن مطمئن باشید.

امروزه طراحی و زیباسازی ناخن ها به یکی از دغدغه های اکثر خانم ها تبدیل شده و توجه زیادی به این موضوع دارند. استفاده از وسایلی مانند پالت سوئیچی و آلبوم کالیته ناخن جهت ارائه مدل های طراحی ناخن،  نمونه کار ها و رنگبندی لاک و لاک ژل بسیار مهم می باشد چرا که امکان انتخاب را برای مشتری فراهم می کند. شما ناخنکاران عزیز می توانید با استفاده از آلبوم کالیته ناخن انواع طراحی های ناخن و نمونه کار های خود را با ترتیب مناسب و با توجه به رنگبندی طبقه بندی کرده و به مشتری خود نمایش دهید. استفاده از آلبوم کالیته علاوه بر کاربردی که دارد جلوه ای زیبا و ظاهری مرتب به میز کار شما خواهد داد.

توجه داشته باشید در صورت تهیه آلبوم کالیته ناخن شما نیازمند خرید پالت آلبومی ( ناخن هایی که درون آلبوم کالیته قرار می گیرند ) هستید، برای خرید پالت آلبومی روی لینک مورد نظر کلیک کرده تا از صفحه مورد نظر دیدن فرمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
نمونه طراحی های ناخن
طول
30
عرض
24
ظرفیت آلبوم
240 عدد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود