پینچر ناخن بلا BELLA کروم

توضیحات

همانطور که می دانید برای کاشت جهت بلند کردن قد ناخن و از بین بردن نا همواری ها روش ها و لوازم مختلفی از جمله فرمر و تیپ و ... وجود دارد. استفاده از فرمر جهت کاشت ژل و کاشت پودر بسیار رایج می باشد و اکثر ناخنکاران عزیز از فرمر به دلیل درجه بندی که دارد برای کاشت های فانتزی استفاده می کنند اما نکته ای که وجود دارد این است که صدف ناخن همه افراد با هم یکی نیست و برای افرادی که صدف ناخن پهنی دارند بهتر است که از پینچر در کاشت با فرمر استفاده شود چرا که پینچر در کاشت باعث جمع و باریک شدن مواد می شود و در صورت عدم استفاده از پینچر برای کاشت ناخن هایی صدف پهن دارند، ناخن قوس زیادی پیدا می کند که ظاهر خوبی پیدا نمی کند و ناخن را از فرم طبیعی خود خارج می کند.

کروم چیست

کروم فلزی است که می تواند سایر فلزات را ضد زنگ کند و باعث جلوگیری از زنگ زدن آن ها شود به همین دلیل است که یکی از آلیاژ های اصلی فولاد ضد زنگ یا استیل را کروم تشکیل می دهد. کروم علاوه بر خاصیت ضد زنگ، در هر وسیله ای بکار گرفته شود مقاومت آن را افزایش می دهد. امروزه از کروم در آلیاژ های فلزی، صنایع شیمیایی، مواد نسوز و صنایع پایه استفاده می شود.

مطالب مرتبط با پینچر بلا

کاشت ناخن با فرمر

آموزش نصب فرمر

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت با استفاده از فرمر
رنگ
هفت رنگ
جنس
استیل ضد زنگ
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    بهترین مارک پینچر ناخن چیه؟

    بهترین پینچر ناخن در حال حاضر از مارک استالکس ساخت اوکراین هست، استالکس یکی از بهترین تولید کننده های ابزار جانبی کاشت ناخن در جهان هست. میتونید این محصول رو از لینک زیر مشاهده کنید.

    پینچر ناخن استالکس


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود