استند قلم و سرسوهان یونیک UNIQUE

توضیحات

استند قلم و سرسوهان یونیک یک محصول کاربردی روی میز هر ناخن کاری محسوب می گردد. این استند سایز بسیار کوچکی معادل 15*7 سانتی متر داشته و فضای بسیار کمی روی میز کار شما اشغال خواهد کرد. استند یونیک از پلکسی براق ساخته شده که علاوه بر زیبایی مقاومت بسیار بالایی نیز دارد. این استند قابلیت نگهداری 7 عدد قلم و 32 سرسوهان را دارد که با توجه به ابعاد کوچکی که دارد ظرفیت مناسبی است.

تمامی ناخنکاران برای نگه داری از کل قلم های خود از جمله قلم های کاشت ناخن، قلم طراحی و قلم کاشت ژل به وسیله ای جهت کناره هم نگه داشتن قلم ها و مرتب بودن آن ها نیاز دارند. معمولا برای ناخنکارانی که به مرتب بودن وسایل خود روی میز اهمیت می دهند، جا قلمی می تواند کمک زیادی به این عزیزان در جهت برقراری نظم بکند.

پایه سر سوهان یک وسیله بسیار کاربردی برای ناخنکارانی می باشد که مرتب بودن وسایل برایشان بسیار حائز اهمیت می باشد. از آن جایی که تنوع سر سوهان ها بسیار زیاد می باشد و هر کدام استفاده های مختلفی دارد، قرار گرفتن آن ها به صورت یکجا و کنار یکدیگر نه تنها باعث گم نشدن هر کدام از آن ها می شود بلکه این امکان را به ناخنکار محترم می دهد تا بتواند هنگام کار به راحتی سر سوهان مورد نظر خود را پیدا کرده و از آن استفاده نماید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
نگهداری قلم و سرسوهان
ارتفاع
6 سانتی متر
طول
15 سانتی متر
عرض
7 سانتی متر
ساخت کشور
چین
جنس
پلکسی
قابلیت شستشو
دارد
ظرفیت
7 عدد قلم - 32 عدد سرسوهان
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود