اسکراب صورت و بدن لوندر اکتیو پلاس ACTIVE PLUS

اسکراب های ACTIVE PLUS با حفظ رطوبت پوست، جوانی را پوست شما هدیه می دهد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
ناموجود
محبوب0
افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه مندی
توضیحات

اسکراب یک ماده حاوی دانه های شکری مانند می باشد که با نفوذ به منافذ باز پوست می تواند تمامی آلودگی های رسوب کرده به منافذ باز پوست را از بین ببرد و پوست شما را شفاف کرده چرا که تمامی آلودگی هایی که سبب کدری پوست می شود را از بین می برد. یک لایه از پوست تمامی نقاط بدن بعد از مدتی به سلول مرده تبدیل می شود، خصوصا نواحی از جمله کف پا، آرنج و سر زانو ها که در صورت از بین نبردن سلول های مرده، بعد از مدتی به شدت سفت و زبر می شود و این موضوع برای تمام خانم ها نا خوشایند می باشد اما اسکراب ها این موضوع را به طور کامل حل کرده اند چرا که می توانید با ماساژ دادن اسکراب روی پوست بعد از مدتی تمام سلول های مرده را از بین برده و لطافت لذت بخشی را به پوست خود هدیه کنید.

روی بعضی از پوست ها لک و جوش هایی بوجود می آید که باعث رنجش شخص می شود اما به دلیل اینکه اسکراب های اکتیو پلاس جنبه درمانی هم دارند، در صورت استفاده مرتب می تواند به روند بهبود لک و جوش ها کمک به سزایی به عمل آورد چرا که این اسکراب های بدن از عصاره های طبیعی و معدنی از جمله روغن بادام و عصاره لوندر تشکیل شده است و با آبرسانی که می کند شادابی و طراوت فوق العاده ای را ایجاد کرده و با رایحه ای که به پوست شما می دهد یک نوع رایحه درمانی هم ایجاد می کند و حس آرامش و ریلکسی را برای شما به ارمغان می آورد.

اسکراب های پوست اکتیو پلاس با حجم 1.2 KG مخصوص تمام بدن و صورت می باشد و شما با خرید یک اسکراب دیگه ملزم به تهیه یک اسکراب دیگر برای صورت نمی باشید.

دستور العمل: کافیست 1 قاشق مرباخوری از اسکراب را روی پوست به حالت دورانی ماساژ دهید تا دانه های شکری مانند به طور کامل روی پوست حل شود و سلول های مرده جدا شود سپس با آب نسبتا گرم نقطه مورد نظر را ماساژ دهید و از جوانی و شادابی پوست خود لذت ببرید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
از بین بردن سلول های مرده صورت و بدن
حجم
1.2 KG
رایحه
لوندر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
ست پارافین تراپی، دستگاه 2 لیتری + 4 عدد پارافین + دستکش + پاپوش ست پارافین تراپی، دستگاه 2 لیتری + 4 عدد پارافین + دستکش + پاپوش
محبوب
2,600,000 تومان
(1)
با خرید این ست پارافین تراپی یک عدد دستگاه پارافین تراپی اسکین کر 2 لیتری، 4 عدد پارافین مارک دپیلیو 450 گرمی، یک دستکش و پاپوش حوله ای بند دار برای شما ارسال خواهد شد، برای انجام پارافین تراپی دست و پا و صورت وسیله...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود