شوگر اسکراب اورامان ORUMUN 700g- توت فرنگی

توضیحات

شوگر اسکراب اورامان با رایحه توت فرنگی

اولین نکته ای که در شوگر اسکراب های اورامان نظر هر شخصی را جلب می نماید رایحه های بسیار دلنشین و جذاب این شوگر اسکراب است، شوگر اسکراب های اورامان در رایحه های رد ولوت، بلوبری، شیر ملون،انبه استوایی، اسطوخودوس، رز مراکشی و توت فرنگی تولید می شوند که همه این رایحه ها به نوع خود جذاب و دلپذیر هستند.

شوگر اسکراب اورامان دارای حجم 700 گرم است و برای لایه برداری پوست دست، پا و بدن مناسب است. این محصول یک اسکراب فوق العاده برای یک پدیکور حرفه ای به حساب می آید و نتیجه کار شما را شگفت زده خواهد کرد. در ساخت شوگر اسکراب اورامان از موادی نظیر شکر، گلیسرین، پلی سوربات، سیلیس، روغن بادام، شی باتر، روغن زیتون و ویتامین C استفاده شده تا با استفاده مداوم این محصول بهترین نتیجه برای پوست حاصل گردد.

همانطور که می دانید از شوگر اسکراب ها برای از بین بردن لایه مرده پوست و آبرسانی عمیق و احیای مجدد پوست استفاده می شود. یکی از مهم ترین محصولات در مراحل پدیکور نیز شوگر اسکراب است که باید در انتخاب آن وسواس خاصی به خرج داد، شما می توانید اسکرای اورامان را با خیال آسوده تهیه و استفاده نمایید و از نتیجه کار نهایت لذت را ببرید.

شوگر اسکراب اورامان: راهی به پوستی تازه، درخشان و جذاب!

با شوگر اسکراب اورامان (Orumun)، تجربه‌ای جدید از زیبایی و شادابی پوست خود را تجربه کنید. این محصول فوق‌العاده با ترکیبی منحصربه‌فرد از دانه‌های شکر و عناصر مغذی، پوست شما را به عمق تغذیه کرده و از لایه‌های زائده و کثیفی‌ها آزاد می‌کند.

چرا شوگر اسکراب اورامان؟

🌟 تجربه‌ای لذت‌بخش: با دانه‌های شکر طبیعی، پوستتان را به آرامی از سلول‌های مرده پاک می‌کند و احساسی از نرمی و لطافت به جا می‌گذارد.

🌸 مراقبت عمیق: ترکیبات غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی به پوست انرژی می‌بخشند و آن را از درون تغذیه می‌کنند، برای یک بازتاب درخشان و جذابیت طبیعی.

🛁 آسانی استفاده: کافیست مقدار کمی از اسکراب را برداشته و به آرامی به صورت یا بدنه ماساژ دهید. سپس با آب بشویید و لذت ببرید!

بیاید به تجربه‌ای تازه از پوستی درخشان و جذاب دست یابیم. با شوگر اسکراب اورامان، راهی به سمت زیبایی و شادابی پوست شما می‌انجامد. سفارش دهید و این تجربه را به طور مستقیم در خانه‌تان تجربه کنید!"

اسکراب و شوگر اسکراب چیست؟

اسکراب ها انواع مختلفی دارند و به دو صورت خانگی و کارخانه ای تولید می شوند که البته مدل کارخانه ای به دلیل اینکه حاوی تمام روغن و مواد معدنی طبیعی و مورد نیاز پوست می باشد خیلی کامل تر می باشد و بسیار پر طرفدار است و تمامی خانم ها هم جهت استفاده شخصی و هم برای اسپا، پدیکور و مانیکور از آن استفاده می کنند. اسکراب های ساده فاقد دانه های درشت شکری می باشد و صرفا جهت نرم کردن پوست از آن ها استفاده می شود و درصد لایه برداری اسکراب های ساده نسبت به اسکراب های شکری پایین تر می باشد و برای پوست نواحی حساس تر از جمله صورت از آن استفاده می شود.

فواید شوگر اسکراب

شوگر  اسکراب ها به دلیل دانه های درشت شکری که دارند برای نواحی پا، آرنج و ... استفاده می شوند و می توان این اطمینان را داشت که بعد از استفاده مرتب از اسکراب ناحیه مورد نظرتان بعد از مدتی حالت لطافت و نرمی خواهد داشت. از شوگر اسکراب های بدن می توانید هم قبل از حمام و هم هنگام حمام استفاده نمایید اما اگر بعد از اینکه پوست بدن با آب گرم کمی نرم شد از اسکراب استفاده کنید بسیار موثر تر واقع می شود چرا که در آن مرحله سلول های مرده پوست حالت سفت خود را از دست داده اند و کافیست کمی از اسکراب را روی ناحیه مورد نظر به حالت دورانی ماساژ دهید و از شر سلول های مرده پوست خود رها شوید.

روش استفاده از شوگر اسکراب گلاریس

مرحله اول

باید دست یا پا به مدت 5-10 دقیقه در آب گرم قرار بگیرد که پوست نرم تر شود.

مرحله دوم

شوگر اسکراب را به اندازه مورد نیاز روی ناحیه مربوطه به صورت دورانی ماساژ دهید تا پوست های خشک از بین بروند.

مرحله سوم

پا ها را بشویید و به خوبی خشک کنید.

مرحله چهارم

 از ماسک  و یا لوسیون پوست استفاده کنید که آبرسانی به طور کامل انجام شود وبعد می توانید از لطافت و شادابی پوست خود لذت ببرید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
لایه برداری و از بین بردن پوست های مرده
ساخت کشور
ایران
حجم
700 گرم
رایحه
توت فرنگی
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود