دستگاه ایر براش آلین ALIEN

توضیحات

ایر براش ناخن را می توان یک نوآوری خلاقانه در طراحی ناخن دانست. هرچند این دستگاه های ایربراش در میکآپ و مواردی نظیر آن نیز مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی ناخن با ایربراش آسان و لذت بخش می شود. روی دستگاه ایربراش ناخن آلین یک دکمه لمسی با علامت پاور وجود دارد که وظیفه روشن / خاموش کردن دستگاه و تنظیم قدرت پمپ دستگاه را به عهده دارد. قدرت پمپ ایر براش آلین در 5 حالت قابل تنظیم است. این دستگاه 12 ولت قدرت پاششی معادل 10 لیتر در دقیقه را دارا است، دستگاه های ایر براش مینی یا آرایشی مناسب برای کار هایی نظیر تتو موقت، طراحی ناخن و میک آپ هستند. کیفیت ساخت خوب و قیمت مناسب باعث شده تا آلین جای خوبی در بازار ایران باز نماید.

کاربرد دستگاه ایر براش:

دستگاه های ایر براش برای طراحی ناخن بسیار پر طرفدار شده است چرا که علاوه بر تسریع سرعت انواع طراحی روی ناخن، زیبایی منحصر به فردی به ناخن ها می دهد. شما می توانید با استفاده از ایربراش طراحی های بسیار خاص و منحصر به فرد خود را روی ناخن ایجاد کنید. می توانید یک طرح روی شابلون انتخاب کنید سپس رنگ اکرلیک مورد نظر خود را در مخزن دستگاه بریزید و با ایر براش روی طرح را رنگ آمیزی کنید. همچنین دستگاه ایربراش جهت انواع کاشت گریم نظیر بیبی بومر مورد ستفاده قرار می گیرد، به صورتی که می توان کاشت را با رنگ هلویی انجام داد و رنگ سفید را به صورت فید روی کاشت هلویی ایجاد نمود، این امر باعث بالا رفتن سرعت در کاشت هایی نظیر بیبی بومر می گردد.

دستگاه ایر براش باعث سهولت کار در بسیار از صنعت ها از جمله نقاشی، آرایشی، تتو موقت، گریم، ماکت سازی، کار های هنری و حتی تزئین کیک استفاده می شود. کار اصلی ایر براش پخش کردن رنگ با استفاده از فشار زیاد باد می باشد. مخزن رنگ به وسیله یک لوله به دسته دستگاه (پیستوله،گان) وصل شده است و با فشار دادن اهرم روی دسته رنگ با فشار باد به صورت کاملا یکدست بیرون می آید.

استفاده از دستگاه های ایر براش برای برنزه کردن پوست بدن هم کاربرد دارد که نه تنها به پوست آسیبی وارد نمی کند بلکه هزینه بسیار کمتری هم دارد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
ناخن و میکاپ
رنگ
سفید - مشکی
ساخت کشور
چین
ولتاژ
12 ولت
قدرت
10 لیتر در دقیقه

مراجع خاص

بارکد EAN-13
1111111117903
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
ماسک تنفسی پیتا PITTA - بسته 3 عددی ماسک تنفسی پیتا PITTA - بسته 3 عددی
محبوب
ناموجود
(1)
با سلام. به دلیل رسیدن ویروس کرونا به ایران و گرانی بیش از حد ماسک و موجودی محدود ماسک پیتا در انبار فروشگاه کاج لطفا از سفارش بیش از حد نیاز این محصول خود داری نمایید تا ماسک پیتا با قیمت مناسب در اختیار تعداد بیشتری...
محبوب
لاک ژل دو نیل DO NAIL لاک ژل دو نیل DO NAIL
محبوب
ناموجود
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود