دستگاه ایر براش ناخن مدل HY-1801

توضیحات

با آمدن دستگاه های ایربراش بسیاری از طراحی ها و خدمات در حوزه آرایشی آسان تر و حرفه ای تر شده است. دستگاه های ایربراش ناخن برای کارهای زیادی در زمینه های مختلف قابل استفاده هستند، در زمینه آرایشی برای میکاپ صورت و .. و در هنر ناخن نیز برای طراحی هایی نظیر بیبی بومر و .. بسیار کار آمد است. دستگاه ایربراش ناخن مدل HY-1801 دستگاهی با کیفیت ساخت کشور چین می باشد. این دستگاه قدرتی معادل 10 وات داشته و در 5 سرعت قابل تنظیم می باشد. بیشترین میزان پاشش در این دستگاه 10 لیتر در دقیقه می باشد. روی دستگاه ایربراش ناخن HY-1801 یک دکمه لمسی با علامت پاور، یک دایره سیاه رنگ که دور آن با چراغ ال ای دی مهتابی رنگ تزیین شده و هنگامی که دستگاه را روشن می نمایید زیبایی بسیاری به دستگاه می دهد و 5 چراغ مربع ال ای دی که نمایش گر سرعت دستگاه است قرار گرفته است. برای روشن کردن ایربراش کافی است دکمه پاور را 3 ثانیه لمس نمایید. پس از روشن شدن دستگاه با هر بار لمس دکمه پاور قدرت دستگاه بین 5 حالت موجود تغییر خواهد کرد. برای خاموش کردن دستگاه نیز مجددا دکمه پاور را به مدت 3 ثانیه لمس نمایید.

 نکته مهمی که در استفاده و نگهداری دستگاه ایربراش وجود دارد تمیز کردن کامل آن با استون 100% است، برای تمیز کردن دستگاه ایربراش داخل مخزن قلم استون بریزید و آنقدر اسپری کنید تا تمامی رنگ از قلم خارج شود و تنها استون اسپری شود. در صورتی که این کار را بعد از هر بار استفاده انجام ندهید رنگ درون قلم خشک شده و دستگاه خراب می شود.

طریقه استفاده از دستگاه:

برای دستگاه ایربراش توصیه می کنیم از لاک ژل و محلول رقیق کننده لاک ژل به نسبت یک به سه استفاده نمایید. استفاده از رنک اکرولیک را برای ایربراش توصیه نمی کنیم.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
طراحی ناخن و میکاپ صورت
رنگ
سفید مشکی
سایز
58*115*115 میلی متر
ساخت کشور
چین
ولتاژ
10 ولت
قدرت
10 لیتر در دقیقه
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل دو نیل DO NAIL لاک ژل دو نیل DO NAIL
محبوب
ناموجود
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود