دستگاه ایر براش 5 سرعته تاچ - مشکی

توضیحات

ایربراش ناخن را می توان یک نوآوری خلاقانه در طراحی ناخن دانست. هرچند این دستگاه های ایربراش در میکآپ و مواردی نظیر آن نیز مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی ناخن با ایربراش آسان و لذت بخش می شود. روی این دستگاه ایربراش ناخن یک دکمه لمسی با علامت پاور وجود دارد که وظیفه روشن / خاموش کردن دستگاه و تنظیم قدرت پمپ دستگاه را به عهده دارد. قدرت پمپ ایربراش در 5 حالت قابل تنظیم است. این دستگاه 12 ولت قدرت پاششی معادل 10 لیتر در دقیقه را دارا است، دستگاه های ایربراش مینی یا آرایشی مناسب برای کار هایی نظیر تتو موقت، طراحی ناخن و میک آپ هستند. توجه داشته باشید برای روشن کردن این دستگاه باید انگشت خود را چند ثانیه روی دکمه پاور قرار دهید و برای تغییر قدرت پاشش نیز با هر بار لمس دکمه پاور قدرت پاشش تغییر پیدا می کند. برای خاموش کردن دستگاه نیز کافیست مجددا چند ثانیه دکمه پاور را لمس نمایید.

برای تمیز کردن دستگاه ایربراش حتما بعد از هر بار استفاده در مخزن آن استون خالص ریخته و آنقدر اسپری نمایید تا تمام ژل موجود در دستگاه خارج شده و نازل کاملا پاک شود، در صورتی که بعد از هر بار استفاده دستگاه را به خوبی تمیز ننمایید، ژل درون نازل خشک شده و باعث خراب شدن سوزن ایربراش می گردد.

کاربرد دستگاه ایربراش:

دستگاه های ایربراش برای طراحی ناخن بسیار پر طرفدار شده است چرا که علاوه بر تسریع سرعت انواع طراحی روی ناخن، زیبایی منحصر به فردی به ناخن ها می دهد. شما می توانید با استفاده از ایربراش طراحی های بسیار خاص و منحصر به فرد خود را روی ناخن ایجاد کنید. می توانید یک طرح روی شابلون انتخاب کنید سپس رنگ اکرلیک مورد نظر خود را در مخزن دستگاه بریزید و با ایربراش روی طرح را رنگ آمیزی کنید. همچنین دستگاه ایربراش جهت انواع کاشت گریم نظیر بیبی بومر مورد ستفاده قرار می گیرد، به صورتی که می توان کاشت را با رنگ هلویی انجام داد و رنگ سفید را به صورت فید روی کاشت هلویی ایجاد نمود، این امر باعث بالا رفتن سرعت در کاشت هایی نظیر بیبی بومر می گردد.

دستگاه ایربراش باعث سهولت کار در بسیار از صنعت ها از جمله نقاشی، آرایشی، تتو موقت، گریم، ماکت سازی، کار های هنری و حتی تزئین کیک استفاده می شود. کار اصلی ایربراش پخش کردن رنگ با استفاده از فشار زیاد باد می باشد. مخزن رنگ به وسیله یک لوله به دسته دستگاه (پیستوله،گان) وصل شده است و با فشار دادن اهرم روی دسته رنگ با فشار باد به صورت کاملا یکدست بیرون می آید.

استفاده از دستگاه های ایربراش برای برنزه کردن پوست بدن هم کاربرد دارد که نه تنها به پوست آسیبی وارد نمی کند بلکه هزینه بسیار کمتری هم دارد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
ناخن و میکاپ
رنگ
مشکی
ساخت کشور
چین
ولتاژ
12 ولت
قدرت
10 لیتر در دقیقه
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود