تاپ ژل ناخن هارمونی HARMONY TOP IT OFF

توضیحات

تاپ کات ناخن محلولی است که روی سطح کاشت پودر، کاشت ژل، ژلیش و لاک معمولی زده می شود. به عنوان لایه ای محافظ از لب پر شدن و شکسته شدن لاک جلوگیری می کند و دوام و ماندگاری آن را بیشتر می کند. همچنین مانع از تاثیر آفتاب روی لاک و تغییر رنگ آن است و جلوه ای براق برای ناخن ایجاد می کند. تاپ کات ناخن بعد از انجام تمام مراحل ژلیش روی ناخن زده میشود.

کاربرد تاپ ژل هارمونی 

ژل تاپ کات هارمونی طراحی شده که رنگ ناخن را محکم کرده و از ناخن در برابر هرگونه خط خوردگی، لب پر شدن و لک دار شدن محافظت کند که در نتیجه به ظاهر ناخن شما یک جلای براق با ماندگاری بالا میدهد. تاپ ژل هارمونی غلظت بسیار مناسبی دارد زیرا در صورت رقیق بودن امکان سرازیر شدن محلول تاپ کات به اطراف ناخن بوجود می آید و در صورت غلظت بالا، باعث افزایش ضخامت لایه های فوق میشود که منجر به ترک خوردن، چروک شدن و خشک نشدن به طور کامل می شود.

درباره برند هارمونی 

کارخانه محصولات کاشت و طراحی ناخن هارمونی در سال 2009 توسط دنی هیل در آمریکا تاسیس شد. این برند طی سالیان گذشته موفق به دریافت بیش از 60 جایزه در ایالات متحده آمریکا و سایر کشور های دنیا شده است و به قدرت می توان گفت یکی از بهترین برند های محصولات کاشت ناخن در جهان می باشد. کیفیت بالای محصولات هارمونی همواره باعث بالا رفتن دوام و کیفیت کار هنرمندان ناخن و حصول بالاترین میزان رضایت مشتریان آن ها شده است به همین دلیل ناخن کارانی که از محصولات این برند استفاده می کنند علاقه شدیدی به محصولات هارمونی دارند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
محافظت از لاک ژل
ساخت کشور
آمریکا
حجم
15 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود