تاپ ژل شیری هرا HERA MILK TOP COAT

توضیحات

یکی از جدید ترن محصولات در حرفه ناخن تاپ های شیری رنگ هستند، این محصول مانند دیگر تاپ کات ها یک لایه محافظ و مقاوم روی سطح ناخن ایجاد می کند با این تفاوت که رنگ آن شیری است. تاپ ژل شیری هرا دارای حجم  15 میل و کیفیت بسیار بالایی است کسانی که می خواهد روی ناخن هایشان طیف شیری زیبا داشته باشند می توانند از تاپ شیری مرحله آخر هرا استفاده کنند تا هم ناخن ها رنگ شیری جذاب داشته باشد هم مقاومت و ماندگاری لاکشان بیشتر شود.

لاک تاپ کات کاشت ناخن چیست؟

تاپ کات ناخن محلولی است که روی سطح کاشت پودر، ژلیش، کاشت ژل و لاک معمولی زده می شود. به عنوان لایه ای محافظ از لب پر شدن و شکسته شدن لاک جلوگیری می کند و دوام و ماندگاری آن را بیشتر می کند. همچنین مانع از تاثیر آفتاب روی لاک و تغییر رنگ آن است و جلوه ای براق برای ناخن ایجاد می کند. تاپ کات ناخن در انواع مختلف تولید شده است که هر کدام کاربرد خاصی دارد.

تاپ کت از لوازم مهمی برای کاشت ناخن به حساب می آید که حتما باید به کیفیت آن اهمیت داد. خرید لاک تاپ کات ناخن بدون توجه به مارک و کیفیت آن، می تواند روی دوام و تمیزی کاشت شما تاثیر بگذارد و باعث افت کیفیت کاشت شود که این اتفاق برای یک ناخنکار خوب نیست. به خصوص در زدن لاک ژل، تاپ کت نامناسب باعث بلند شدن و خراب شدن ژلیش می شود و در نتیجه نارضایتی مشتری را به همراه خواهد داشت. لاک تاپ کات برند هرا ژل علاوه بر داشتن کیفیت بالا، از قیمتی مناسب برخوردار است و لایه ای مقاوم و درخشان روی ناخن ها ایجاد می کند که به هیچ وجه ترک نخورده و بلند نمی شود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

پایه رنگی
شیری
روش خشک شدن
دستگاه یو وی - ال ای دی LED - دستگاه یو وی UV
زمان خشک شدن
حدود 30 ثانیه
حجم
15 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود