جوراب برقی پارافین تراپی

توضیحات

این محصول در بازار ایران به جوراب های هیتر (گرم کننده) درمانی پارافین تراپی شهرت یافته است ولی باید توجه داشته باشید که این پاپوش های برقی تنها در پارافین درمانی کاربرد نداشته و می توانید جهت پدیکور و درمان پوست های مرده پا بدون پارافین نیز از آن ها استفاده نمایید. گرما باعث بالا رفتن متابولیسم در پوست شده و باعث می شود لوسیون و یا پارافین راحت تر به پوست نفوذ کرده و موثر تر واقع شوند.

استفاده از این محصول در سالن های آرایشی، سالن های SPA و حتی در منزل به صورت شخصی توصیه می شود. جوراب های برقی پارافین باعث جذب بالاتر مرطوب کننده ها، بالا رفتن گردش خون و متابولیسم پوست و در نهایت داشتن پوستی لطیف و نرم می گردد.

همچنین این جوراب های برقی برای افرادی که همواره دارای پاهای سردی هستند نیز توصیه می گردد. می توانید از آن برای گرم کردن پاها نیز استفاده نمایید. تنها یک الی دو دقیقه کافیست تا جوراب های برقی گرم شوند. جهت درمان پوست های خشک می توانید پس از انجام مراحل پارافین تراپی و یا پدیکور پا ، پاها را به مدت 15 دقیقه در جوراب های برقی قرار دهید.

دمای جوراب های برقی قابل تنظیم بوده و خود محصول نیز دما را به صورت اتوماتیک کنترل می نماید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
درمان پوست های خشک و مرده پا
ساخت کشور
چین
ولتاژ
220 ولت
قدرت
80 وات
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
ست پارافین تراپی، دستگاه 2 لیتری + 4 عدد پارافین + دستکش + پاپوش ست پارافین تراپی، دستگاه 2 لیتری + 4 عدد پارافین + دستکش + پاپوش
محبوب
2,600,000 تومان
(1)
با خرید این ست پارافین تراپی یک عدد دستگاه پارافین تراپی اسکین کر 2 لیتری، 4 عدد پارافین مارک دپیلیو 450 گرمی، یک دستکش و پاپوش حوله ای بند دار برای شما ارسال خواهد شد، برای انجام پارافین تراپی دست و پا و صورت وسیله...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود