دستگاه UV LED سان 284 وات SUN X8 MAX

توضیحات

به تازگی استفاده از دستگاه های UV و LED منسوخ شده و به جای آنها دستگاه های جدیدی به اسم UV-LED وارد بازار شدند که ترکیب هر دو دستگاه می باشند و کاربرد گسترده تری دارند و انواع ژل در آنها خشک میشود. دستگاه UV-LED سان 8 ایکس مکس SUN X8 MAX ساخت کارخانه سان می باشد که یک کارخانه چینی می باشد. این دستگاه دارای 57 عدد لامپ ترکیبی UV  و LED می باشد و قدرت 284 وات دارد. میتوان از این دستگاه برای مصارف خانگی و حرفه ای در سالن استفاده کرد. کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه ای دارد که انتخاب خوبی برای شما ناخنکاران عزیز می باشد.

نقاط قوت دستگاه یو وی ال ای دی سان ایکس 8 مکس SUN X8 MAX

نقاط قوت

حالتی به نام LOW HEAT MODE دارد که مناسب خشک کردن کاشت های ژل ( بیلدر ژل- پلی ژل- لمینیت ) می باشد

قدرت بالایی دارد که معادل 284 وات است

57 عدد لامپ ترکیبی با کیفیت خوب و طول عمر بالا

توانایی خشک کردن انواع ژل

صفحه نمایش دیجیتال

سینی کف با قابلیت جدایی

سنسور حرکتی ( به محض ورود دست در دستگاه، لامپ ها روشن میشوند )

تعداد بالا و چیدمان لامپ هوشمند که به بهترین نحو ژلیش و کاشت ژل شما را خشک کند

قابلیت خشک کردن همزمان دو دست

نقاط قوت

ندارد

نقد و بررسی دستگاه یو وی ال ای دی سان ایکس 8 مکس SUN X8 MAX

دستگاه یو وی ال ای دی سان ایکس 5 پلاس SUN X5 PLUS

نگاهی اجمالی به دستگاه یو وی ال ای دی SUN X8 MAX

دستگاه UV- LED سان ایکس 8 مکس SUN X8 MAX دارای ظاهری زیبا و شکیل می باشد و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. ابعاد دستگاه همانظور که در قسمت ویژگی های دستگاه ذکر شده بطوری می باشد که قابلیت استفاده برای یک دست را برای شما فراهم میکند و به همین موقع استفاده فضای زیادی از میز کار شما را اشغال نخواهد کرد. در پشت دستگاه سوکت اتصال آداپتور تعبیه شده که برای اتصال دستگاه به برق می باشد. این دستگاه UV-LED دارای 57 عدد لامپ ترکیبی UV و LED می باشد که قدرت 284 وات را برای شما فراهم میکند. در قسمت روی دستگاه 4 دکمه تایمر 10/30/60/99 ثانیه تعبیه شده که با زدن دکمه 99 ثانیه شما از حالت LOW HEAT MODE استفاده میکنید. در جلوی دکمه های دستگاه یک صفحه نمایش بزرگ مشاهده میکنید که ثانیه شمار دستگاه است. سینی کف دستگاه به راحتی قابلیت جدا شدن دارد که این امر سبب میشود استفاده از دستگاه برای پا و تمیز کردن دستگاه برای شما راحت و آسان شود. توجه داشته باشید که در هنگام تمیز کردن دستگاه به هیچ وجه از موادی نظیر استون استفاده نکنید چون جنسی که دستگاه دارد در برابر استون مقاوم نیست و خراب میشود. 

ابعاد دستگاه یو وی ال ای دی سان ایکس 5 SUN X5 PLUS

ابعاد دستگاه UV - LED سان ایکس 8 مکس

دستگاه یو وی ال ای دی سان ایکس 8 مکس SUN X8 MAX  را میتوان دستگاهی با ابعادی متوسط دانست، این دستگاه دارای سایز مناسبی می باشد چرا که راحتی در استفاده برای دو دست و یک دست را کاملا فراهم می نماید و فضای کمی روی میز کار شما اشغال خواهد کرد. طول این دستگاه 29 سانتی متر، عرض آن 20.2 سانتی متر و ارتفاع آن 11.7 سانتی متر می باشد.

قدرت لامپ یو وی ال ای دی سان ایکس 5 SUN X5 PLUS

تعداد، قدرت و مدل لامپ دستگاه UV - LED SUN X8 MAX

دستگاه UV-LED SUN X8 MAXدارای 57 عدد لامپ UV و LED می باشد که قدرتی بالا معادل 284 وات برای شما فراهم می سازد، با توجه به قدرت بالا و چینش بسیار خوب 57 عدد لامپ دیگر جای نگرانی در مورد خشک نشدن ژل روی ناخن نخواهد بود. طول عمر این لامپ ها 50000 ساعت بوده اما نکته ای که حائز اهمیت است حساس بودن این لامپ ها در برابر نوسانات و قطعی برق است که توصیه میشود برای رفع این موضوع حتما در حین استفاده از دستگاه از محافظ برق استفاده کنید.

دکمه ها و صفحه یو وی ال ای دی سان ایکس 5 SUN X5 PLUS

دکمه ها و صفحه نمایش دستگاه LED-UV سان X8 MAX

بر روی دستگاه UV-LED SUN X8 MAX یک صفحه نمایش و 4 دکمه مشاهده میشود. دکمه های تایمر 10/30/60 ثانیه که بعد از فشردن هر کدام از این دکمه ها لامپ های دستگاه به مدت مشخص و با قدرت کامل روشن میشوند، با فشردن دکمه 99 ثانیه ( LOW HEAT MODE ) لامپ های دستگاه به مدت 99 ثانیه ولی با شدت نور کمتر روشن میشوند. موارد استفاده حالت LOW HEAT MODE برای خشک کردن ژل های کاشت مانند بیلدر ژل، پلی ژل و لمینیت و... می باشد، در بعضی مواقع هنگام خشک شدن ژل کاشت ممکن است در ناخن ها احساس سوزش کنید که این حالت این مشکل را برطرف کرده که با قدرت کمتر و تایم بیشتر ژل مورد استفاده شما را به بهترین نحو خشک کند. در جلوی این 4 دکمه یک صفحه نمایش تعبیه شده که از آن به عنوان ثانیه شمار دستگاه استفاده میشود و کاربرد دیگری ندارد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
خشک کردن انواع ژل ناخن
ارتفاع
11.7 سانتی متر
طول
29 سانتی متر
عرض
20.2 سانتی متر
ساخت کشور
چین
نوع لامپ
LED-UV
قدرت لامپ
284 وات
تایمر خودکار
دارد
مدت زمان تایمر خودکار
10 - 30 - 60 - 99 ثانیه
سنسور
حرکتی (فعالیت خودکار با ورود دست به دستگاه)
تعداد لامپ
57 عدد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    سلام وقت بخیر. میخواستم بپرسم دستگاه یو وی کوچیک تک ناخنه دارید؟

    سلام دستگاه کوچیک چون کیفیت خوبی نداره و به دلیل قدرت کمش خوب خشک نمیکنه ژل رو و دوام ژل کم میشه نمیاریم.


    یو وی من موتورش صدا میده وخود به خود کار میکنه وخشک نمیکنه لاک ژلو یه سال نمیشه گرفتمش واقعا خستم کرده چیکارش کنم

    دستگاه های یو وی ال ای دی به این دلیل که لامپ هاشون عمر مصرف دارن و نوسانات برق ایران هم زیاده و طول عمرشون رو کمتر هم میکنه ارزش تعمیر ندارن، ترجیحا بهتره یک دستگاه جدید خریداری کنید و حتما از محافظ ولتاژ برق هم استفاده کنید که دستگاهتون دیر تر به مشکل بخوره.


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود