دستگاه یو وی ال ای دی انگشتی کوچک UV LED LSQ3

توضیحات

دستگاه یو وی ال ای دی انگشتی مدل LSQ3 دارای 3 عدد لامپ با کیفیت ساخت مناسب بوده که قدرتی برابر 5 وات را در اختیار شما قرار میدهد. این دستگاه دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد که مناسب خشک کردن انواع ژل است و فضایی که از میز کار شما اشغال میکند بسیار ناچیز است. طول عمر لامپ های این دستگاه UV LED در صورت استفاده مناسب 50000 ساعت است. این محصول یک دستگاه UV LED قابل حمل و شارژی بوده که با توجه به شرایط نامناسب در زمینه نوسانات و قطعی برق انتخاب خوبی برای شما ناخنکاران عزیز می باشد چرا که دیگر نیاز به متوقف کردن کار خود ندارید و زمان خود را از دست نمیدهید.

نقاط قوت و ضعف دستگاه یو وی ال ای دی انگشتی کوچک UV LED LSQ3

نقاط قوت

قدرتی برابر 5 وات

3 عدد لامپ با کیفیت ساخت مناسب دارای طول عمر 50000 ساعت

توانایی خشک کردن انواع ژل

دکمه تایمر لمسی 

قابلیت حمل آسان

قابلیت شارژ شدن دارد که در هنگام قطعی برق دچار مشکل نشوید

نقاط ضعف

سنسور حرکتی ندارد 

دارای حالت LOW HEAT MODE نیست

نقد و بررسی دستگاه یو وی ال ای دی LSQ3

نگاهی اجمالی به دستگاه یو وی ال ای دی LSQ3

نگاهی اجمالی به دستگاه یو وی ال ای دی LSQ3

دستگاه UV LED LSQ3 دارای ظاهری زیبا و کیفیت ساخت قطعات خوبی می باشد، دستگاه UV LED LSQ3 دارای سه عدد لامپ UV LED بوده که قدرت 5 وات را برای شما تامین میکند و طول عمر 50000 ساعتی دارند. این دستگاه UV LED دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد که برای استفاده یک انگشت طراحی شده، قابلیت حمل آسان دارد و شارژی می باشد که در صورت استفاده از این دستگاه هنگام قطعی برق دیگر نیازی به متوقف کردن کار خود ندارید و همچنین فضای بسیار کمی از میز شما را اشغال میکند. در قسمت بالای دستگاه یک دکمه تایمر بصورت لمسی و 4 چراغ تعبیه شده که در ادامه به کاربرد آنها خواهیم پرداخت. در پشت دستگاه سوکت اتصال شارژر تعبیه شده که برای شارژ کردن دستگاه می باشد و در کنار دستگاه دکمه ی خاموش / روشن کردن دستگاه تعبیه شده. توجه داشته باشید که در حین تمیز کردن دستگاه به هیچ عنوان از موادی مانند استون استفاده نکنید.

ابعاد دستگاه یو وی ال ای دی انگشتی کوچک LSQ3

ابعاد دستگاه یو وی ال ای دی انگشتی کوچک LSQ3

یو وی ال ای دی LSQ3 دارای ابعاد کوچک می باشد که برای خشک کردن ژل روی یک انگشت مناسب است، حمل آسان از مزیت های این دستگاه بوده و بدلیل شارژی بودن، هنگام استفاده نیازی به متصل شدن به برق ندارد. استفاده از این دستگاه فضای زیادی را از میز شما اشغال نخواهد کرد و در زمان قطعی برق انتخاب خوبی می باشد. این محصول  دارای طول 16.5 سانتی متر، عرض 5.5 سانتی متر و ارتفاع 4.5 سانتی متر می باشد.

قدرت لامپ یو وی ال ای دی بلوکیو BLUEQUE V1

تعداد، قدرت و مدل لامپ یو وی ال ای دی انگشتی مدل LSQ3

دستگاه یو وی ال ای دی انگشتی کوچک UV LED LSQ3 دارای سه عدد لامپ UV LED باکیفیت با طول عمر 50000 ساعت است که قدرت این لامپ ها برابر 5 وات بوده. بدلیل شارژی بودن این محصول دیگر نیازی به نگرانی در مورد خراب شدن احتمالی دستگاه در اثر قطعی و نوسانات برق نخواهید بود. با یک بار شارژ کردن دستگاه میتوانید 3 ساعت از آن استفاده کنید.

دکمه ها و چراغ های دستگاه UV LED LSQ3

دکمه ها و چراغ های دستگاه UV LED LSQ3

بر روی دستگاه یو وی ال ای دی LSQ3 یک دکمه تایمر لمسی تعبیه شده که برای تنظیم تایمر دستگاه است، با یکبار لمس کردن دکمه تایمر دستگاه به مدت 30 ثانیه روشن میشود و با نگهداشتن سه ثانیه دکمه تایمر دستگاه به مدت 60 ثانیه روشن میشود. روی دستگاه 4 چراغ تعبیه شده که یکی هنگام فعال بودن حالت 30 ثانیه روشن میشود، دیگری هنگام فعال بودن حالت 60 ثانیه، چراغ سوم هنگامی که شارژ دستگاه کم باشد روشن میشود و به رنگ قرمر در می آید و  چراغ آخر هم هنگامی که دستگاه به طور کامل شارژ شده به رنگ سبز در می آید و روشن میشود. در کنار دستگاه دکمه ای برای خاموش کردن و روشن کردن آن تعبیه شده است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
خشک کردن انواع ژل
ارتفاع
4.5 سانتی متر
طول
16.5 سانتی متر
عرض
5.5 سانتی متر
رنگ
زرد
نوع لامپ
LED-UV
تایمر خودکار
دارد
مدت زمان تایمر خودکار
30 - 60 ثانیه
قدرت
5 وات
تعداد لامپ
3 عدد
قابلیت شارژ شدن
دارد

مراجع خاص

بارکد EAN-13
1111111129869
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    سلام وقت بخیر. میخواستم بپرسم دستگاه یو وی کوچیک تک ناخنه دارید؟

    سلام دستگاه کوچیک چون کیفیت خوبی نداره و به دلیل قدرت کمش خوب خشک نمیکنه ژل رو و دوام ژل کم میشه نمیاریم.


    یو وی من موتورش صدا میده وخود به خود کار میکنه وخشک نمیکنه لاک ژلو یه سال نمیشه گرفتمش واقعا خستم کرده چیکارش کنم

    دستگاه های یو وی ال ای دی به این دلیل که لامپ هاشون عمر مصرف دارن و نوسانات برق ایران هم زیاده و طول عمرشون رو کمتر هم میکنه ارزش تعمیر ندارن، ترجیحا بهتره یک دستگاه جدید خریداری کنید و حتما از محافظ ولتاژ برق هم استفاده کنید که دستگاهتون دیر تر به مشکل بخوره.


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود