دیزاین داستر ناخن نادNAD کد62

توضیحات

یکی از روش های طراحی و دیزاین ناخن استفاده از انواع داستر ناخن می باشد. داستر ها رنگبندی متنوعی دارند و دارای انواع گوناگونی هستند. استفاده از داستر ظاهری اکلیلی و زیبا به ناخن های شما می بخشد.

داستر ناخن چیست

داستر های ناخن پودر هایی اکلیلی با دانه های ریز هستند که برای دیزاین ناخن استفاده می شوند. دیزاین ناخن به دو دسته دیزاین زیر کاشت و روی کاشت تقسیم بندی می شود. داستر ناخن جزو دیزاین های روی کاشت می باشد. اما این موضوع به این معنا نیست که از داستر فقط روی ناخن کاشت شده استفاده می شود. شما می توانید از داستر روی لاک ژل ناخن طبیعی نیز استفاده کنید. داستر ها رنگبندی بسیار متنوعی دارند، این موضوع سبب می شود که بتوانید با هر رنگ لاک ژل مناسب ترین رنگ داستر را انتخاب کنید.

دیزاین داستر ناد NAD کد 62

پودر داستر ناد NAD کیفیت بسیار خوبی دارد و به خوبی روی نوچی لاک ژل می چسبد. می توانید این داستر را روی ناخن کاشت شده و همچنین ناخن طبیعی استفاده کنید. استفاده از دیزاین داستر و اعمال کردن آن بر روی ناخن بسیار ساده و آسان می باشد. داستر ناخن ناد NAD دارای قیمت مقرون به صرفه ای بوده و کیفیت خوبی دارد. این داستر ناخن مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها و منازل می باشد.

فروشگاه کاج نیل جهت افزایش آگاهی شما عزیزان نسبت به داستر و روش استفاده آن مطالبی را در قسمت وبلاگ جمع آوری کرده است. برای مشاهده روی لینک مورد نظر کلیک کرده تا مستقیما به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
طراحی ناخن
رنگ
کد62
ساخت کشور
چین
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید
محصولی وجود ندارد

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود