دیزاین ناخن پک 12 عددی

توضیحات

دیزاین ناخن بخش عمده ای از کیفیت و تفاوت کار را مشخص می کند، به همین دلیل است که لوازم طراحی و دیزاین ناخن روز به روز در حال پیشرفت است و تنوع آن هر روزه بیشتر از روز قبل می شود. ناخنکاران محترم جدا از ارائه بهترین کاشت، ژلیش و ... با به کار بردن خلاقیت های خود در زمینه طراحی و دیزاین می توانند تفاوت و منحصر به فرد بودن کار خود را بین مشتری ها مطرح نمایند.در کاشت ناخن علاوه بر دوام و ماندگاری کاشت ، دیزاین ناخن از اهمیت بالاتری برخوردار است چون هر ناخن کار با دیزاین و زیبا بودن کاشت ، کار خود را به رخ همکاران و مشتری هایش میکشد.

این پک 12 عددی شامل دو نوع دیزاین شوگر و پولک در سه رنگ است با تهیه این پک همزمان دو نوع دیزاین متفاوت تهیه کرده اید و می توانید با هنر و خلاقیت خود طرح های خاص و زیادی را روی ناخن  خلق کنید.

دیزاین ناخن در رنگ ها و سایز های مختلفی تولید می شوند که با توجه به خلاقیت ناخنکار عزیز با استفاده از آن ها می توان طراحی های خاصی روی ناخن اعمال کرد به عنوان مثال به کار بردن  دیزاین در قسمت هایی از طرح مورد نظر روی ناخن، جلوه خاصی به ناخن ها می بخشد. پک 12 عددی دیزاین ناخن شامل 6 رنگ کاربردی مختلف است که با توجه به تعداد و کیفیتی که دارد از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. 

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
دیزاین ناخن
رنگ
6 رنگ مختلف
تعداد در بسته بندی
12 عدد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید
محصولی وجود ندارد

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود