مرمریت ناخن پک 12 عددی NFD10

توضیحات

دیزاین ناخن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و معمولا ناخنکارانی که خلاقیت بیشتری در طراحی به خرج می دهند بیشتر منتخب مشتری ها می باشند. لوازم طراحی ناخن تنوع بسیار زیادی دارند و می توانید با به کار بردن هر یک از آن ها بهترین و حرفه ای ترین کار را ارائه دهید اما به غیر از هنر و مهارت ناخنکار محترم استفاده از وسایل با کیفیت هم شرط دیگر ارائه یک کار حرفه ای می باشد به عنوان مثال برای دیزاین کروم اگر از پودر کروم نامرغوب استفاده نمایید در مدت خیلی کوتاهی ظاهر شکیل خود را از دست می دهد در نهایت منجر به از دست دادن مشتری می شود پس کیفیت حرف اول را می زند.

مرمریت ها دیزاین های داخل کاشت هستند و در مدل های متنوعی تولید می شوند و با توجه به سلیقه خود یا مشتری می توانید به دلخواه از هر کدام که می خواهید استفاده نمایید.

این نوع دیزاین های پولک ناخن در تنوع بسیار زیاد برای تمام سلیقه ها تولید شده است و از همه مهم تر کیفیت بسیار بالای آن می باشد که می توانید بدون نگرانی در کاشت استفاده نمایید و یک کاره حرفه ای و خاص به مشتریان خود ارائه دهید.

پک 12 عددی مرمریت ناخن شامل رنگ های مختلفی از دیزاین مرمریت داخل کاشت می باشد که با توجه به قیمت و تعدادی که دارد از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
NFD10

مشخصات

مناسب برای
دیزاین کاشت ناخن
تعداد در بسته بندی
12 عدد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید
محصولی وجود ندارد

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود