پولک ستاره ای سه بعدی K8

توضیحات

پولک های ستاره ای همان جلوه خاص و خیره کننده را روی ناخن ایجاد می کنند و به دلیل اینکه در طرح های مختلف تولید می شود این اجازه را به شما می دهد ک بنا به سلیقه و رنگ لاک ژل خود هر کدام که مایل هستید را استفاده نمایید.

همانطور که می دانید دیزاین ناخن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به همین دلیل است که هر روزه لوازم طراحی ناخن در حال پیشرفت است.

با کمی خلاقیت می توانید با انواع ناخن بهترین دیزاین ها را روی ناخن پیاده نمایید و با توجه به اینکه رنگ، مدل و سایز های مختلفی دارد می توانید بنا به سلیقه و خلاقیت خود از هر کدام که مایل هستید استفاده نمایید. 

از پولک ناخن می توان به عنوان دیزاین زیر کاشت و هم دیزاین ژلیش ناخن استفاده کرد به این صورت که در ابتدا یک لایه از مواد را روی ناخن میگذارید سپس پولک ها را روی ناخن کار می کنید و بعد یک لایه از مواد را با پودر کلیر روی ناخن قرار دهید.

جهت استفاده صحیح از دیزاین پولک کاشت ناخن فروشگاه کاج، پولک در کاشت ناخن را برای شما عزیزان آموزش داده است. کافیست قسمت آبی را لمس کنید و مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
K8

مشخصات

مناسب برای
دیزاین ناخن
ساخت کشور
چین
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
ژل طراحی کلاریسا CLARISSA ژل طراحی کلاریسا CLARISSA
محبوب
170,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته رنگ های مورد نظر خود را از لیست فهرست زیر انتخاب نموده و به سبد اضافه نمایید، در صورتی که کد مورد نظر شما در لیست نباشد به منزله موجود نبودن آن رنگ در فروشگاه می باشد.
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود