بسته 50 عددی سوهان کاغذی پدیکور استیلکس STALEKS PDF-20/80

توضیحات

بسته 50 عددی سوهان کاغذی پدیکور کد PDF-20/80 یک محصول کاربردی جهت انجام یک پدیکور بهداشتی و حرفه ای در سالن های آرایش و اسپا می باشد. عدد 20 در کد محصول به معنای سایز هر سوهان به قطر 20 میلی متر و عدد 80 بیانگر درجه زبری بالای سوهان است. این محصول در 3 درجه زبری تولید شده است، سوهان استالکس PDF-20/80 با قطر 20 میلی متر و درجه زبری بالا، سوهان استالکس PDF-20/100 با قطر 20 میلی متر و با درجه زبری متوسط و سوهان استالکس PDF-20/180 با درجه زبری نرم. شما می توانید هر یک از این محصولات را تهیه و با دیسک پدیکور استالکس PD-20 استفاده نمایید.

همواره سوهان کشی پا یکی از سخت ترین و زمان بر ترین مراحل پدیکور بوده است، با به بازار آمدن محصولات جدیدی نظیر سوهان های کاغذی و دیسک های پدیکور این کار بسیار سریع و آسان شده است.

روش استفاده

یک عدد برچسب سوهان پدیکور استالکس PDF-20/80 را روی دیسک پدیکور استالکس PD-20 با سایز 20 میلیمتر چسبانده و روی سوهان برقی خود قرار دهید. سوهان برقی را روشن نموده و به راحتی مراحل سوهان کشی را انجام دهید.

نکته1: حتما دقت کنید که در صورت خرید سوهان کاغذی دیسک پدیکور با سایز 20 و زبری 80، باید دیسک پدیکور همان سایز 20 میلی متر را هم به طور جداگانه تهیه نمایید.

نکته2: ابتدا به طور کامل روش های مختلف از بین بردن پینه کف پا را مطالعه نمایید که آسیبی به پوست کف پا مشتری وارد نشود.

سوهان های سمباده ای دیسک استیلکس ساخت کشور اوکراین بوده و مانند سایر محصولات این برند از کیفیت و ارزش خرید بالایی رخوردار می باشد.

کارخانه STAKELS در سال 1996 در کشور اوکراین تاسیس گردیده و با جدید ترین ماشین آلات آلمانی، آمریکایی و ژاپنی تجهیز شده است. کیفیت بالای متریال استفاده شده در محصولات و کیفیت ساخت بسیار بالا باعث شده این کارخانه به یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان محصولات پزشکی و مراقبتی تبدیل شود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
PDF-20/80

مشخصات

مناسب برای
پدیکور حرفه ای و قرار گرفتن روی دیسک پدیکور
سایز
مناسب برای دیسک 20 میلی متری
کشور مبدا برند
اوکراین
ساخت کشور
اوکراین
تعداد در بسته بندی
50 عدد
درجه زبری سوهان
80
درجه زبری
زبر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید
محصولی وجود ندارد

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود