رابر بیس کات یونی کورن UNICORN 03

توضیحات

رابر ژل ها در دو نوع رابر بیس کات و رابر تاپ کات تولید می شوند که همانطور که از نامشان مشخص است نوعی ژل می باشد که از تاپ ژل و بیس ژل هایی که برای ژل پولیش و یا انواع کاشت استفاده می شود غلظت خیلی بیشتری دارد و اگر برای ناخن طبیعی استفاده شود نوعی لمینیت است که فقط ظریف تر منعطف تر می باشد. از رابر بیس برای کاور کردن ناخن هایی که نازک و شکننده هستند و برای افرادی که علاقه ای به کاشت هایی که فرم طبیعی ناخن را حفظ نمی کند ندارند مناسب می باشد. رابر بیس ناخن چند برابر چسبندگی بیشتری نسبت به بیس کات عادی ایجاد می کند. 

لازم به ذکر است که رابر بیس بعضی از برند ها غیر از رنگ کلیر (شفاف) در رنگ های مختلفی تولید می شوند که در صورت استفاده از رابر بیس های رنگی در واقع کاشت ژل لمینیت را انجام داده اید با این تفاوت که رابر ژل به مستحکمی لمینیت نمی باشد.

برند یونی کورن عرضه کننده محصولات کاشت ناخن با کیفیت خوب می باشد که با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد از ارزش خرید بالایی برای ناخنکاران مبتدی و حرفه ای برخوردار می باشد.

تفاوت لمینیت و رابر بیس

برای لمینیت ناخن احتیاج به زدن پرایمر ژل و در کل زیرسازی می باشد اما برای رابر ژل نیازی به اینکار نیست و استفاده از ضد قارچ، رابر بیس، کلینزر، سوهان کشی و در نهایت تاپ شاین کافی می باشد. لازم به ذکر است که برای افزایش طول ناخن ها در استفاده از رابر بیس (رابر ژل) باید از تیپ فیبر استفاده شود.

رابر بیس ناخن ژل پارتی مانند سایر محصولات این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
03

مشخصات

نوع
دارای براش
مناسب برای
مقاوم سازی ناخن
رنگ
صورتی
حجم
10m
شاین
ندارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل لوکسی LUXE لاک ژل لوکسی LUXE
‎−30%
محبوب
پیشنهاد مدت محدود
80,500 تومان 115,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود